Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satte upp adventsstjärnor i stugan (jag vet, för tidigt enligt adventspolisen) och svurit över bristen på passform på pappstjärnor. Spikat upp sladdarna så det ser hyfsat ut, nu ska det bara dit en timer också. Lyser fint gör de!

Bifogade filer

• 1000008690.webp
    1000008690.webp
    575,8 KB · Visningar: 1 585
Är trött och har ont i huvudet igen. Har jobbat på plats i dag, haft måndagsmöte som var ok och därefter på vc och lagt om ett sår och sedan hem och vandrat med doggarna. Här sitter jag nu och orkar inget. Måste fixa mat, tänkte tonfiskröra med sallad med någon sådan där creme fraiche som är mjölkfri. Får se om den går ner. Samlar energi till att orka fixa det. Det är ju gott och jag är hungrig.

Har tydligen sekreterarmöte på onsdag med gruppen, men det är frivilligt för mig om jag vill vara med och så sekreterarmöte på fredag med hela kliniken, det visste jag inte om. Båda på eftermiddagen, så vet inte hur jag egentligen ställer mig till det, hade önskat teams... De är ju på plats, men med mig på teams, borde väl gå? Vill ju vara med, men jobba eftermiddag är dåligt recept för min del och på plats tre dagar denna veckan när jag är sliten redan är dåligt recept det med. Har medarbetssamtal nästa måndag, trodde jag redan haft i år, men tydligen inte, tur chefen har koll i alla fall. :)

Jag håller tummarna för att jag får godkänt min semester, känner allt mer att den behövs nu.

Vi har precis varit och slängt ett lass metall på åvc, det känns som om motsvarande vikt lättat från mina axlar :D Gillar inte att ha skräphögar på vänt, så varje lass bort är underbart :p
Sambon ska lämna av mig på träningen och under tiden så ska han åka och veckohandla :up:

Försökte logga in på Swedbank för att beställa ett nytt kort. Jahapp, då visar det sig att mitt bankID har gått ut ( hur går DET till!?), och dosan har fått slut på batteri. Nu då? 😅 Jag får verkligen större och större aversion till teknologin.
Jag antar att jag får försöka ringa dem imorgon eller nåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund