Nej, det har man väl inte kunnat sedan de började med bankdosor?Kan du inte logga in på internetbanken via lösenord eller så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det har man väl inte kunnat sedan de började med bankdosor?Kan du inte logga in på internetbanken via lösenord eller så?
I knew it!Det är exakt detta Interpol övervakar i detta nu![]()
Har noginte funderat på det, men du har rätt kanskeNej, det har man väl inte kunnat sedan de började med bankdosor?
Du är ännu mindre med än mig ju! Det var länge sedan. Kanske skulle jag klara mig i Sverige ändå!Har noginte funderat på det, men du har rätt kanske![]()
Du har rätt, både med att jag har dålig koll och snödrivan misstänker jagDu är ännu mindre med än mig ju! Det var länge sedan. Kanske skulle jag klara mig i Sverige ändå!Ofta tvivlar jag!
Där skulle jag få sitta i snödrivan med min buslur liksom.
Dåligt batteri?Skärmen till min digitala termometer har lagt av. Man ser siffror om man trycker på den liksom, men det är ganska otydligt. Det är ju lite skillnad på om det är -11 eller -1,1 utejag klär mig dock för det senare alternativet, det känns mest rimligt.
Skulle det nog kunna vara. Min fd kökstimer brukade bli så när den behövde nytt batteri.Dåligt batteri?