Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker anmäla en skada till Folksam men är uppenbarligen för dum för att hitta var man laddar up dokument i samband med skadan. Jag vet att det ska finnas någonting - gjorde det i juni när jag fick en fraktur på lilltån men nu hittar jag inte det. Gaaah

Jos en del bolag måste ärendet först skapas, sen kan man komplettera med bilder och kvitton.

Fick någon konstig allergisk reaktion när jag gick och la mig igår. Började kännas tjockt i halsen och sen var det som att någon stack knivar i ögonen. Lyckades ändå somna men vaknade med helt igenklibbade och supersvullna ögon. Ser ut som ett monster! 😩

Bara att sjuka mig, hade nog skrämt bort kunderna annars. Mår inte helt toppen heller. 🙄

Drömde att jag höll på att dö med. Väldigt rimligt. 😅

Innan jag somnade igår kväll var det fasen lite creepy när det plötsligt vibrerade högt upp inne i magen; undra om magsäcken fick nått tuppjuck vid tömning eller nått 😆🤣.
Konstaterar också att eftersom man inte kan sjukskriva eller vaccinera sig mot all skit som bombarderar en i livet så gör man bäst i att välja vad man lyssnar på av allt man får till sig- bättre att låta ren skit bara gå in i ena örat och ut genom nästa än att bry sig, försöka bli immun mot onödig dynga som inte är värd min energi. Over and out.

Näeee nu blir det lunch.
År frukost 11 så mat-tiderna idag är heeelt off.

Dra igång lite hästhoppning och se om jag kan titta ikapp något den här säsongen, läsa bok och tända ljus.
Höpp höpp hösthumöret.

Åt på Donken efter jobbet
Sedan sprungit runt på stan och letat efter en snygg kofta. Hittade ingen...
Men det blev 4 hyacinter och min favorit glass på Hemköp iaf

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn