Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
WTF jag vet att jag fick ett meddelande från Aleris att de makulerat min räkning för att jag avbokat för sent. Nu plötsligt fick jag ett meddelande från Kivra att min räkning förfaller om tre dagar!

Måste ringa Aleris imorgon och fråga vad som händer.

Om du tar två Alvedon ihop med Iprenen hjälper de ännu bättre!

Treo är också bra mot huvudvärk, men bäst mot tandvärk för mig. Tyvärr kan jag varken ta Ipren eller Treo numera utan att magen ballar ur och gör ont, tar Diklofenak i suppform ihop med Alvedon vid huvudvärk modell kraftig, vid migränafall är det Oxynorm och Alvedon som tar ner det mest akuta just.
Fast nu har jag precis skrivit att för mig så funkar två Ipren och inget annat!

Någon vaken?
Kan inte sova så sitter och försöker bli klar med en reflektionsuppgift istället. Går sådär

• Gilla
Reactions: Sel
Jobbar hemifrån. Inte lätt med en virvelvind till barn som klättrar på allt och alla. Fått lite vettigt gjort i varje fall.

Jobbar bara till lunch idag, sen blir det psykolog hela eftermiddagen. Eller ja, en timme. Men vi har en timmes resväg dit också.

Jag tappar hoppet om mänskligheten. Unga människor med supervälbetalt jobb och jättefina avancerade utbildningar som inte kan gå in på ytterst rudimentära och tydliga hemsidor för att hitta information.
"Jag orkar liksom inte. Du får gå till den sidan så kan jag fota din skärm"
Liksom what? :cautious: :arghh: :banghead:

Jag tappar hoppet om mänskligheten. Unga människor med supervälbetalt jobb och jättefina avancerade utbildningar som inte kan gå in på ytterst rudimentära och tydliga hemsidor för att hitta information.
Jag har också stött på det. Kolleger med examen från Handels vill inte gå in på en webbsida med information. De vill att någon annan kollega sammanfattar det viktigaste åt dem. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta.

Jag har också stött på det. Kolleger med examen från Handels vill inte gå in på en webbsida med information. De vill att någon annan kollega sammanfattar det viktigaste åt dem. Jag vet inte om man ska skratta eller gråta.
Då är det ju bara att hänvisa till AI, som kan sammanfatta de viktigaste punkterna åt dem.

WTF jag vet att jag fick ett meddelande från Aleris att de makulerat min räkning för att jag avbokat för sent. Nu plötsligt fick jag ett meddelande från Kivra att min räkning förfaller om tre dagar!

Måste ringa Aleris imorgon och fråga vad som händer.
Men Kivra vet väl inte att fakturan är makulerad? Har du fått fakturan i Kivra och sedan kontaktat Aleris så tror jag inte det finns någon koppling till Kivra att fakturan är makulerad. Det är inte som Klarna där försvinner ju fakturan om den makuleras men Kivra är ju mer som en postlåda, dvs du får själv hantera/slänga/markera som betald.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund