Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy fasen vilket gympass! Kanske inte det bästa när man är sjuk. Men ibland måste saker göras. Tror inte min rygg blev glad åt att släpa runt på tunga EU-pallar mellan husen. Ligger på varma köksgolvet nu och kände hur iaf något klinkade till och blev bättre. 😅
Herr kiropraktor/sambon verkar lyckats fått ryggskott nu för att han skulle spara tid och bära för mkt samtidigt på lagret. Undrar om han pallar heldags jobb hos veterinärkliniken imorgon? 😬

Kvällens tredje middag (känns det som), och så försöka hänga med i Other people’s money på SVT Play. :love:
IMG_3732.webp

Dumma ångest. (Ge den en spark i röva!). Fick typ ångestkåre då jag fick ta i vid förflyttning, kändes lite i bröstmusklerna. Ja men vad konstigt. Var ju lite öm i bröstmusklerna redan innan pga övning i ett träningspass igår ju! Suck! Lätt förkyld med. Himla mysigt att komma in här på jobbet, det var så julmysigt 😍🥰.

Har för mycket som verkligen behöver fixas med. Men jag har åtminstone ledigt imorgon, och i helgen. Minns inte när senast jag var ledig en hel helg. Ska försöka vila imorgon för att ha energi i helgen. Och så ska jag köpa choklad att fira med.

Det är inte bra att somna tidigt för då vaknar man nu. Tittar på Grace och lönen har trillat in.
Ska försöka somna om.

• Gilla
Reactions: Sel
Fortfarande lite tryck över bihålorna men nästan inget snuvig. Hoppas att det är på väg att ge sig.
Räkningarna är dragna och sparpengarna till mig själv och syskonbarnet är överförda.
Känns som vanligt gött.
Ska fylla på kaffekoppen.
Jobb till 8-15:30.
Lite störig snö har kommit men hoppas att det försvinner under dagen när det ska regna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund