Jag kan sitta länge och prata bebisspåk med honom och berätta för honom hur gullig han är. Haha.Vad söt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan sitta länge och prata bebisspåk med honom och berätta för honom hur gullig han är. Haha.Vad söt!![]()
Fattar! Han ÄR jättegöllig!Jag kan sitta länge och prata bebisspåk med honom och berätta för honom hur gullig han är. Haha.![]()
Låter precis om årets influensa. Jag har jättemånga bekanta och vänner som har det sådär (tyvärr).Har legat i sängen och försökt sova en stund. Det blir ingen sömn bara någon obehaglig orolig dvala som avbryts av kramper med jämna mellanrum. Febern och huvudvärken är tillbaka.
Blörk. Längesedan jag kände mig så här illa. Mamma ringde och hon sa genast att jag lät som sju svåra år.
Vill inte![]()
Trist och jobbigt att det redan är igång. Hoppas vaccinet håller undan som vanligt, särskilt för de som behöver det mest, även om det befarades att en av årets varianter inte skyddades mot särskilt bra.Låter precis om årets influensa. Jag har jättemånga bekanta och vänner som har det sådär (tyvärr).
En har ju muterat och det är ju den som kommit tyvärr. Så frågan är om vaccinet skyddar, när jag hörde sig visste de inte mer än att skyddet inte är ”så bra”. Det är ju ”risken” med vaccinationer.Trist och jobbigt att det redan är igång. Hoppas vaccinet håller undan som vanligt, särskilt för de som behöver det mest, även om det befarades att en av årets varianter inte skyddades mot särskilt bra.
Det blev Medis. Klart ok käk och 100 meter från hotellet. Tack för tipset! Kanske blir det längre expedition imorgon.Jag gillar Usine/La Perla samt Medis Kök&Bar. Men är du villig att ta dig till Östermalm så rekommenderar jag Aubergine, jag och kollegan var dit senast jag var i Sthlm och jädrar vad gott det var!
Trist och jobbigt att det redan är igång. Hoppas vaccinet håller undan som vanligt, särskilt för de som behöver det mest, även om det befarades att en av årets varianter inte skyddades mot särskilt bra.
Fast hoppet är ju att dom skyddar lite, även om avstånd och handtvätt är bra så räcker det inte.En har ju muterat och det är ju den som kommit tyvärr. Så frågan är om vaccinet skyddar, när jag hörde sig visste de inte mer än att skyddet inte är ”så bra”. Det är ju ”risken” med vacvaccinationer
Mjo skiten är ju i omlopp om än inte som under pandemin- tack gode gud för det vilken hemsk tid. En kollega åkte på skiten nyligen men tack och lov blev inte jag eller vår vårdtagare smittad!Det påminner mig om att jag borde vaccinera mig för covid igen. Vill absolut inte råka ut för det som hände för 2 år sedan.
Om fedex ringer dig någon gång, spara telefonnumret och prova det nästa gång. Vi brukar ha samma chaufför som jobbar på samma område och ringer det numret vid behovHörde en lastbil och rusade hungrig till dörren.. DHL.. som skulle till företag en bit bort..
Med Fedex har man liksom noll chans att kontakta någon. I jämförelse mot DHL som går att ringa och själva kan höra av sig med så man kan tajma saker.