Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 Är!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Vi var ivÀg med ett lass till tippen i mÄndags dÄ dom hade kvÀllsöppet och det Àr alltid lika skönt nÀr det Àr gjort :)
I vÄrt omrÄde sÄ har kommunen med jÀmna mellanrum nÄgra som kommer med containers över en kvÀll som fungerar som Ävc sÄ att folk i omrÄdet (som kanske inte har bil tex) kan komma med sina större skrÀp. VÀldigt bra! :up:

Men gÄr bra nu dÄ.
Skulle göra korvgryta. Hade ingen lök. Tog soltorkade tomater istĂ€llet, för nĂ€stan samma sak 🙄
NÀr jag lagt upp en portion i köket och skulle förflytta mig till matbordet tjongade jag i foten i tröskeln. Resultat: ömma tÄr och korvgryta överallt.

I vÄrt omrÄde sÄ har kommunen med jÀmna mellanrum nÄgra som kommer med containers över en kvÀll som fungerar som Ävc sÄ att folk i omrÄdet (som kanske inte har bil tex) kan komma med sina större skrÀp. VÀldigt bra! :up:

VÀldigt bra ju :) Men det har jag inte sett hÀr ute pÄ vischan.

Verkar som att nÀstan alla Àr förkylda med riktigt jobbiga förkylningar.

Pappa verkar vara pÄ g med yoghurt till min onda hals. Pappor Àr himla bra ÀndÄ :heart

Jag ligger mest i soffan och försöker inte hosta för nÀr jag hostar sprÀngs mitt huvud. :cautious: men hade valt detta 1000 gÄnger om hellre Àn det jag hade i natt för det var fan inte vettigt.

I Glasgow :love:

TrĂ€ffade @Mineur igĂ„r pĂ„ ett glas vin, sĂ„ himla jĂ€ttetrevligt 😃
Sedan en magisk middag. Nu har jag lyckats spendera 25min pĂ„ hotellets gym, och Ă€tit Nando’s. Dags att rulla tillbaka till hotellet och fixa iordning inför konsert ikvĂ€ll!

Handlade ocksÄ lite smÄtt tipsy pÄ Tesco pÄ vÀgen hem igÄr, blev typ 10 burkar med olika sorters pickles / caramelized onion chutney :rofl:

Incheckade bagaget ska nyttjas till max!

Åkte ivĂ€g nĂ„gra byar bort för att promenera i annan skog.

GrÄtt, men behagligt, eftersom det varken regnade eller blÄste. 45 minuter rÀckte för mig. Hunden hade sÀkert velat gÄ det dubbla.
Det Àr ledsamt att se att majoriteten av Äkrarna ligger obrukade. En del slÄs, men de flesta hÄller pÄ att vÀxa igen.

I Glasgow :love:

TrĂ€ffade @Mineur igĂ„r pĂ„ ett glas vin, sĂ„ himla jĂ€ttetrevligt 😃
Sedan en magisk middag. Nu har jag lyckats spendera 25min pĂ„ hotellets gym, och Ă€tit Nando’s. Dags att rulla tillbaka till hotellet och fixa iordning inför konsert ikvĂ€ll!

Handlade ocksÄ lite smÄtt tipsy pÄ Tesco pÄ vÀgen hem igÄr, blev typ 10 burkar med olika sorters pickles / caramelized onion chutney :rofl:

Incheckade bagaget ska nyttjas till max!
Vad blir det för konsert?
/Nyfiken ;)

VÀntar pÄ paket som ska levereras med budbee och de har en live karta som man kan följa chauffören pÄ. Tyckte att den lilla figuren som skulle förestÀlla chauffören sÄg lite mÀrklig ut.
Är det ... hĂ€st och vagn?
Zoomade in.
Åh! Nej, det Ă€r jultomten och tvĂ„ renar! :laugh:

Jag uppskattar dig lilla bud🐝 tekniker som lade till detta đŸ„°

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

• Autistic meltdown
  • AdventskalendertrĂ„den 2026!