Minipaus här på buke 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är tvärtom och sitter och gruvar mig för att gå ut och ta tag i stallet. Fryser redan inne trots att vi har jättevarmt här.Är hästlediga idag. Kom hem från jobbet för 30 min sen och är redan rastlös![]()
Mycket kläder!Jag är tvärtom och sitter och gruvar mig för att gå ut och ta tag i stallet. Fryser redan inne trots att vi har jättevarmt här.![]()
Jag är imponerad av att du klarar av att jobba där, jag hade nog inte fixat en halvdag på högstadiet. Klarade det knappt när jag var elev där.Jag är nog för känslig som person för att jobba på högstadiet egentligen.
Men får påminna mig själv om allt det positiva.
Har joggat. Skönt och vackert men för kallt. (-6)
Visa bifogad fil 177258
Tack.Jag är imponerad av att du klarar av att jobba där, jag hade nog inte fixat en halvdag på högstadiet. Klarade det knappt när jag var elev där.
Du kämpar på bra.![]()
Jag gick på det för typ 300 år sedan, pga Fibromyalgi. Jag hade redan gått mkt liknande saker och Feldenkrais tex som också ökar kroppskännedomen. Så det var inte så mkt nytt för mig eller vissa andra som haft smärtor länge och letat hjälp. Men bland de i gruppen som var nya inom smärtvård blev det mkt nytt och matnyttigt. Tror vi alla ändå tyckte det var värt tiden.Om en stund ska jag fara till grannkommunen och gå till fysioterapeuten. Min psykolog skickade dit mig för att lära mig "basal kroppskännedom". Jag är skeptisk, men gör som vanligt allt psykologen säger att jag ska göra.
Men ja, det behövs nog.
Samma här - hästarna behöver mat!Nej, nu får jag ge mig med mitt prokrastinerande! Ut i kylan!![]()
Om 10 år kanske alla har fodringsrobotar. Iaf på vintern.Samma här - hästarna behöver mat!
Det varierar. Ibland sover jag ute i min hängmatta med tarp men denna gång hyr vi en liten stuga några dagar, sen ska vi bo i mitt torn.Vintercamping? Hur då?
/nyfiken iom låter spännande![]()
Jag ska inte gå i en grupp, utan själv med fysion. Vilket känns lite jobbigt, att få all uppmärksamhet, men det är väl säkert fördelen med det också antar jag.Jag gick på det för typ 300 år sedan, pga Fibromyalgi. Jag hade redan gått mkt liknande saker och Feldenkrais tex som också ökar kroppskännedomen. Så det var inte så mkt nytt för mig eller vissa andra som haft smärtor länge och letat hjälp. Men bland de i gruppen som var nya inom smärtvård blev det mkt nytt och matnyttigt. Tror vi alla ändå tyckte det var värt tiden.
Jag tycker absolut att Feldenkrais och kroppskännedomskurserna hjälpte mig i ridningen också(och i träning av hästar med iom ökad förståelse för deras kroppar). Plus att jag lärde mig sluta hicka genom att söka igenom kroppen efter musklerna och slappna av. Det var lite coolt.
Hoppas det hjälper dig! Man kan ju lätt gå och spänna sig utan att man märker det när man inte mår bra mentalt.
En aning avundsjukNästan 20 grader och sol är rätt skönt. Även om solen är på väg ner nu.
Nästan 20 grader och sol är rätt skönt. Även om solen är på väg ner nu.
Och här uppe sitter jag med svart ohal asfaltsväg.Visa bifogad fil 177259
Detta borde vara säsongens första och sista snö.
4 jävla dm. Snöat i 20 timmar utan en sekund uppehåll.Och här uppe sitter jag med svart ohal asfaltsväg.