Fick bilder från mina grannar vid skånehuset, dom skottar o skottar,och det snöar ff.4 jävla dm. Snöat i 20 timmar utan en sekund uppehåll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick bilder från mina grannar vid skånehuset, dom skottar o skottar,och det snöar ff.4 jävla dm. Snöat i 20 timmar utan en sekund uppehåll.
Torremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.Jag utgår ifrån att du inte är i ole' Svedala![]()
Stort grattis!Torremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.
Vad häftigt!Det varierar. Ibland sover jag ute i min hängmatta med tarp men denna gång hyr vi en liten stuga några dagar, sen ska vi bo i mitt torn.
Torremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.
Vad spännande ändå och de har säkert erfarenhet av att människor kan känna sig obekväma i situationen. Hoppas det är en behandlingsform för dig!Jag ska inte gå i en grupp, utan själv med fysion. Vilket känns lite jobbigt, att få all uppmärksamhet, men det är väl säkert fördelen med det också antar jag.
Men har rätt ont i kroppen av ångest, och är spänd, så vore bra att få hjälp med det fysiska också.![]()
Hurra och grattisar! Hoppas det blir en resa med en massa gott!Torremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.
Grattis, snön är nog kvar när du kommer hem.Torremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.
Gissar också det då det är redan på måndag…Grattis, snön är nog kvar när du kommer hem.![]()
Åh, det är så underbart med snö!Kom nyss in från en långpromenad i skogen. Vi såg spår av älg!
Visa bifogad fil 177239
Nu dags att ordna med lunch![]()
Ni kan ha skiten. Vi har lite puder istället.Visa bifogad fil 177259
Detta borde vara säsongens första och sista snö.
Det är ju knappt nå snö alls!Visa bifogad fil 177259
Detta borde vara säsongens första och sista snö.