Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska inte gå i en grupp, utan själv med fysion. Vilket känns lite jobbigt, att få all uppmärksamhet, men det är väl säkert fördelen med det också antar jag.
Men har rätt ont i kroppen av ångest, och är spänd, så vore bra att få hjälp med det fysiska också. 😊
Vad spännande ändå och de har säkert erfarenhet av att människor kan känna sig obekväma i situationen. Hoppas det är en behandlingsform för dig!

Helt mosig i skallen- somnade knappt inatt, vände och vred mig då jag var nervös för att riskera försova mig till jobbet, men det är ju bara att bita ihop.När jag väl skulle gå upp var det med möda jag kravlade mig ur sängen; jäkla ont i ländryggen på höger sida antagligen sen igår när jag bytte gardiner och först lyckades med den foten fara i golvet med divankudden (sen att jag senare till för snabbt satte ner foten med hal strumpa och halka och dök gjorde väl inte det hela bättre heller) 😆. Så kom iväg till jobbet gjorde jag men tyvärr klara inte ryggen med alla sysslor så var bara att inse halvvägs.

Nu när snön kommit hoppas jag att min kära häst sköter sig vid intaget av hagkompisen ikväll då hon kan bli yster och bocka i grimskaftet brevid en, inte jättelägligt...Snäll fjordhäst i sina bästa år kan med 😆🤭🫣🥰.

Jag själv ligger med ländryggen på varm vetekudde och ledsnade på taket så jag somnade till med honkatten brevid mig I soffan 🥰.

Jag har städat hus hos advokaten vars tidigare arbetsroll var just försäkringsfrågor och hon blev lite eld och lågor över mitt fall i trappan. Ögonen hennes fullkomligt lyste när jag förklarade situationen, det skulle tydligen vara ett busenkelt och solklart fall.
"Just let me know and I'll set you up with a colleague, we kan give you money! 😍"
😅 Jag skulle känna mig rätt obekväm på arbetsplatsen, men det var lite roligt. Jag tror hon saknar sitt gamla jobb. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund