Grattis!Torremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Torremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.
Coolt!!
Jag hade hemskt roligt åt varulvsspåret!Coolt!!
Det är ju en vattenapportör så inte så konstigtHär i Stockholm kunde det gärna få snöa lite mer. Det blir så vitt och vackert och lyser upp när jag ska ut med hunden. Som dessutom blir helt galen och rullar runt. Det är intressant med labbepälsar. Den är liksom vattenavstötande så trots att hon inte är långhårig blir hon inte våt och frusen. Tvärtom gör den henne bara gladare och jobbigare.
Usch! Trilla med cykeln är så läskigt. Skönt att allt gick bra, och försök ge dig ut igen så snart som möjligt (så länge det är säkert förstås) så att rädslan inte sätter sig. Det är faktiskt en grej.Idag trillade jag med cykeln när jag nästan var framme vid jobbet.Det gick bra med både mig och cykeln, men var livrädd sista vägen till jobbet och sedan hela vägen hem efter jobbet. Cykelturen som vanligtvis tar ca 50-55 min tog dubbelt så lång tid hem. Dubbdäck funkar bra på is, men inte så bra i snö som är flera centimeter djup.
Snön har farit på alla håll och kanter idag, så trots att cykeln stod under tak hela dagen så hade den ändå snö på sig...
Visa bifogad fil 177275
Nejnej! Måndag!
Alldeles för mycket för min smak. 4 dm är 4 för mycket. I Skåne. På mindre än ett dygn. Jag flyttade från snökanon-kusten för att slippa snö!Det är ju knappt nå snö alls!![]()
De delade replokal med Fredlös som därmed också har förlorat alltLäste just att Månegarms replokal brunnit ner till grunden
All deras utrustning, all merch, allt till nästa års festival är bara borta.
Så fruktansvärt tragiskt
Grattis!!Torremolinos. Så nån kilometer söder om Smygehuk eller så. Fyller halvsekel idag så flydde snön.
Klänning kan man väl ha lite varstans tänker jag. Sambo skrattade i somras när jag refererade till min ”stallklänning”.Jahapp, har hittat en fin, stickad klänning som dessutom är på rea. Men jag har ingen aning om när jag skulle använda den, så eh, det blir inget köp. Tyvärr. Ett par byxor vore mer lämpligt att hitta.