Vad gör vi? Del CCXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är medryttare, saknar verkligen att ha egen häst. Har funderat på att anmäla mig till ridskola, men har en gång råkat ut för en ridskola med helt fel hästmaterial, jag har ridit länge men är inte speciellt duktig, men när jag var duktigare än hästmaterialet, då blir det inte roligt :down:
Det är lite det jag är rädd för, att det blir på fel nivå.

Dessutom är det svårt att ha en fast dag i veckan i och med att maken jobbar så oregelbundna tider.

Varit ut och glödgat bilen så att den får ladda upp batteriet. Nu är jag tillbaka på väldigt lite körtid per vecka så det är nödvändigt för att den inte ska riskera att tjura ihop av kylan.

Sitter med en kopp te och funderar på att deklarera, men känner mig inte överdrivet motiverad. Ska ta fram allt underlag jag behöver iaf och sedan rullar det förhoppningsvis på 🤞

Jag har kyckling på toning, ska göra någon pastasås ikväll

Jag är inne inne i en period där jag bara inte orkar laga mat. Kycklingen är redan förberedd (köpt i affär) och att grilla fläskkarré går på några minuter. Alt köra ramen snabbnudlar i mikron.

• Gilla
Reactions: Sel
Hade bokklubb tidigare idag. När jag skulle ge mig iväg till den kunde jag inte hitta min bok trots att jag visste att jag hade haft den i soffan bara någon timme tidigare.

IMG_20251123_133745.webp

:cautious:

Nu ska jag spela Pokémon på min nya Switch 2. Det ska bli kul!

På väg mot annan ort i norr
Imorgon besök på sjukhuset
Sen fixa id-kort åt sonen, han är med
Sen ska vi roa oss resten av dagen innan vi far hem på tisdag
Katten är hemma med tillsyn och koll
Jag har även kamera på
Brandmännen är informerade om att rädda henne vid brand ;)

Så gott med hemgjord chokladmjölk med en klick vispgrädde på toppen :) . Precis vad jag behövde efter en vecka där jag verkar ha haft något virus som det inte har blivit jättemycket av, men som ändå har gjort att jag känt mig allmänt energilös :cautious: . Idag har jag försökt vila, speciellt nu på eftermiddagen när jag har slumrat lite framför TVn :) .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXVI
  • Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXV

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund