Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är så lustigt. När känslan är att man tror att man inte gjort något, men så börjar man checka av - precis som du gjorde, och så har man faktiskt gjort massor med sakerKänns som att jag inte gjort något alls idag, men när jag tänker efter så har jag handlat, lagat lunch och sen middag + matlåda, tvättat 3 maskiner tvätt, plockat lite med disk, letat julklappar och beställt åt en, köpt körlektioner samt en ny mobiltelefon. Klart godkänd dag, även om det känns som att jag har tusen grejer kvar på att göra-listan!
Det där är jag proffs på, att känna att jag inte gjort något alltså. Ex-sambon brukade då och då fråga mig vad jag gjort under en dag, bara för att jag skulle påminna mig själv om vad som faktiskt blivit gjort. Det var alltid mer än vad jag trodde. Just att checka av för sig själv tror jag är jättenyttigt, eller bara tillåta sig att efter en slutförd "uppgift" stanna upp och tänka på hur bra det är att det blev gjort, innan man springer vidare till nästa grej.Det där är så lustigt. När känslan är att man tror att man inte gjort något, men så börjar man checka av - precis som du gjorde, och så har man faktiskt gjort massor med saker
Varför är det så?
Jag hinner inte ens hoppa på tåget, sitter på bussen nu och läser i appen ”tåget är försenat pga personalbrist”. Happ. Men jag kan ju extraknäcka från min station?