Jag fick med mig ”agera inte på alla dina tankar” och ”uppfostra hjärnan”.Jag vet att det är svårt men jag får påminna mig själv ibland att ”Tro inte på allt du tänker”.
Det hjälpte mig mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick med mig ”agera inte på alla dina tankar” och ”uppfostra hjärnan”.Jag vet att det är svårt men jag får påminna mig själv ibland att ”Tro inte på allt du tänker”.
Usch, nej. Jag tycker mest att det låter jobbigt...Inte? Du vet bara inte om det ännu![]()
Det är såå kul!Jag är sugen på att prova glasblåsning, men dels behöver jag inga fler dyra hobbies och dels lyckas jag knappt blåsa upp vanliga ballongerMen älskar glaskonst
![]()
Exakt! -10 i Dalarna t ex känns betydligt behagligare än runt nollan i Stockholm.Exakt. Typ sådana som inte bott i både Uppsala och Norrlands inland. Jag tar hellre -20 i Jämtland än -10 i Uppsala...
Tills isen har lagt sig, sen funkar den torra kylan även nere i Sthlm.Exakt! -10 i Dalarna t ex känns betydligt behagligare än runt nollan i Stockholm.
Då bor du inte så långt ifrån min familj, men de slapp vakna av smällen.Är trött vaknade av att de smällde en port inte långt ifrån där vi bor. En rejäl explosion, fönster upp till fjärde våningen har gått sönder. 10 minuters gångväg från där vi bor. Så fruktansvärt skrämmande. Tycker våra lägenheter är rätt ljudisolerade men det här hördes.
Bara för det hör vännen av sig och är på väg till affären och erbjöd ett jättetrevligt alternativ till det lite mer omständliga umgänge vi planerat för morgondagen (sen flera veckor tillbaka)Förlåt att jag bara klagar, men vill inte lägga det på IRL-vänner just nu
Är så trött på att vara sjuk!! Trodde jag ändå skulle fått lite effekt av penicillinet till nu, men mår fortfarande skräp. Halsen värker, jag är svintrött och blir utmattad av att plocka lite i lgh.
Hundarna är understimulerade till tusen och jag blir så ledsen över att jag blir sur på dem över det. Försökte trickträna lite för att ge lite mentalt jobb iaf, men det blev så klart pannkaka.
Skulle fått hjälp med handling, men inte hört något sen igår och vill inte störa när det inte är så viktigt egentligen.
Känner mig värdelös och ensam![]()
Ta det lugnt med halsfluss! Kan skada ditt hjärta så försök ta det lugntFörlåt att jag bara klagar, men vill inte lägga det på IRL-vänner just nu
Är så trött på att vara sjuk!! Trodde jag ändå skulle fått lite effekt av penicillinet till nu, men mår fortfarande skräp. Halsen värker, jag är svintrött och blir utmattad av att plocka lite i lgh.
Hundarna är understimulerade till tusen och jag blir så ledsen över att jag blir sur på dem över det. Försökte trickträna lite för att ge lite mentalt jobb iaf, men det blev så klart pannkaka.
Skulle fått hjälp med handling, men inte hört något sen igår och vill inte störa när det inte är så viktigt egentligen.
Känner mig värdelös och ensam![]()