Vad gör vi? Del CCXXIX

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis ätit lunch. Det blev sallad som jag gjorde igår. Ska strax borsta tänderna och senare kommer boendestödet. Fick lite panik över skräp på golvet så plockade upp en del och slängde.

• Gilla
Reactions: Sel
Mina jobbfåglar är här och tigger mat hela tiden och jag blir så ledsen när jag inte kan ge dem något :( Har en stor påse med ny fågelmat ståendes vid fönstret.

@Hoarfrost Tror det där gäller fågelbord? Dina jobbfåglar är väl en familj med några enstaka fåglar? Isf kan du nog mata dem.

Hemma och jobbar i dag. Kunde smita ner på blixtvisit till butiken nära mig och köpa tomat så jag kan äta hamburgare till lunch. Till min stora glädje hade de fått in några stycken av arlas nya päronglass yoghurt. Den ska jag testa sen i eftermiddag!
Annars som vanligt: Får en himla massa gjort när jag inte är på jobbet :D Typ så mycket och så fort att jag snudd på kommer ha för lite att göra i dag. Hinner kanske med att planera lite jobb framöver då! :up:

Åhhh jag läste det som yoghurtglass med päronsmak :arghh:
Vore ju JÄTTEGOTT

Något jag saknar nu när jag bor i en kulturfattig småstad är konstutställningar. Van att kunna gå så ofta jag orkar och vill, men här är det svårare.
Insåg dessutom idag att jag inte kommer kunna gå på skulpturparken Pilane i sommar. Det känns lite ledsamt.
Många mindre städer har ett rikt kulturliv, men inga stora "fyrverkerier". Öppna ateljeer, konst och konserter i kyrkor och stora samlingslokaler. Etc
Vartefter du lär känna bygden som den är nu, så kommer insikten om vad du hittar och var.

/kulturtant i liten kommun

Har jobbat mina timmar och även den halvtimme jag flexade i går. Får se hur jag lägger upp tiden i morgon, har möte på eftermiddagen.

Har sett fler bilder på bebisen och hon är ju för söt!

Glad i dag, mina barn har det bra, alla tre! Det går bra för dem! De klarar sig.

Tio minuter jobb kvar vilka jag tänker lägga på att planera ett möte. Hatar slentrianmöten - när jag kallar till möte ska det banne mig vara genomtänkt, nödvändigt och man ska komma fram till något eller lösa något på kortast tid möjligt. 💪

• Gilla
Reactions: Sel
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXVIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok