Bor inte du i Stockholmstrakten?Ska klä på mig och gå ut med hundarna, regnar ute och inatt blir det minusgrader och snö. Glad att jag la på hästarna täcken när jag var ute tidigare idag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bor inte du i Stockholmstrakten?Ska klä på mig och gå ut med hundarna, regnar ute och inatt blir det minusgrader och snö. Glad att jag la på hästarna täcken när jag var ute tidigare idag.![]()
Jag tog fel, det snöar ute.Ska klä på mig och gå ut med hundarna, regnar ute och inatt blir det minusgrader och snö. Glad att jag la på hästarna täcken när jag var ute tidigare idag.![]()
Fy tusan vilka gaddarLejonet Lyra fyllde fem igår... inte en liten plutt lämgre
Japp.Fy tusan vilka gaddar![]()
På jobbet när jag strippar sängar och hanterar nytvättade handduksleveranser har jag lärt mig att jag måste smeka någon neutral yta försiktigt och kelet innan jag vågar ta i till exempel dörrhandtag. Jag får ofta stötar man kan se med blotta ögat, och mitt hår står på tå.Kan bli tokig när jag handlar vid den här årstiden. Så fort jag råkar nudda kundvagnen får jag en stöt (något av det äckligaste jag vet) - hemskt
!
Förlåt men det lät roligt med att håret står på tå!På jobbet när jag strippar sängar och hanterar nytvättade handduksleveranser har jag lärt mig att jag måste smeka någon neutral yta försiktigt och kelet innan jag vågar ta i till exempel dörrhandtag. Jag får ofta stötar man kan se med blotta ögat, och mitt hår står på tå.![]()
Precis som på film eller när man gnuggat med ballong!Förlåt men det lät roligt med att håret står på tå!![]()
Ingen mysig upplevelse dock, men det ser ju kul utPrecis som på film eller när man gnuggat med ballong!Särskilt när man sträcker sig in i en plastbur för att nå sista handduken, då riktigt sprakar det i hårrötterna!
Jag och fleecetröjor går inte ihop!Precis som på film eller när man gnuggat med ballong!Särskilt när man sträcker sig in i en plastbur för att nå sista handduken, då riktigt sprakar det i hårrötterna!
Det är inte så farligt, ungar gör det ju för nöjes skull!Ingen mysig upplevelse dock, men det ser ju kul ut![]()
Absolut samma här, skulle aldrig köpa en igen.Jag och fleecetröjor går inte ihop!
Men ungar är ju lite skumma i bollen iblandDet är inte så farligt, ungar gör det ju för nöjes skull!![]()
Fast det är ganska kul o gnugga ballongen i håret o sen låta den fastna i taket , Mvh Dobbis 7 år caMen ungar är ju lite skumma i bollen ibland![]()
Du var nyss 5 år när du tjurade över mat för en tid sedan, fasen vad du åldras fortFast det är ganska kul o gnugga ballongen i håret o sen låta den fastna i taket , Mvh Dobbis 7 år ca![]()