Visst var det någon här i tråden som blivit särbo nyligen? Skicka gärna PM om du vill
Skulle vilja bolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan kolla när jag tittat klart på The BoysNågon som har Prime Video? Ville se om man kunde se nya Dracula-filmen i Sverige, men när jag inte loggar in ser jag bara alternativet "hyr eller köp", men jag vill se om den går att se om man har abbonemang![]()
Jag funderar på hur jag ska göra, jag kunde låna min jobblaptop vid intervjun igår men nästa vecka blir vid kl 16Jag fick redan svar från rekryteraren idag om att företaget ville ha en intervju med mig nästa vecka
Blir också på distans då de sitter i Tyskland och USA.
Jag funderar på om jag ska ställa frågan om varför de vill ha en konsult först innan de anställer![]()

Meh... Kanske får bli en hyr då@Masqueradee det verkar vara hyr/köp
Jag har sett alla och sista är dålig så jag väntade tills den kostade 49 kr, det kunde jag kosta på mig.Jag försökte titta på dem i vintras men den näst sista var så dålig att jag vägrade betala för att se den nyaste. Bara som ett heads up.![]()
Vad heter den?Någon som har Prime Video? Ville se om man kunde se nya Dracula-filmen i Sverige, men när jag inte loggar in ser jag bara alternativet "hyr eller köp", men jag vill se om den går att se om man har abbonemang![]()
Jag kände en gång en bordecollie - Fifi - som stal ved från en grannes vedhög och bar hem.Varit ute med hundarna på skogspromenad som vanligt. Solig och vackert väder men ganska kyligt ute, Voffan samlar på ved, har tre klabbar i bilen hon plockat med sig på våra promenader. Får ta med dem till huset senare när vi kör ner.![]()
Jag klarar inte längre att byta däck själv så jag gör det på firman som lagrar mina däck.Suttit och tittat på sommardäck, borde byta då jag inte gillar att köra på slitna även om de är lagliga men har så förbaskat mycket utgifter att det måste vänta.
Ätit upp det sista av tunnbrödet, potatisgratängen, köttet och sista sockerfria påskmusten på jobbet. I morgon kväll blir det ägg och jag tror jag ska passa på att koka så jag även har till frukosten. Tror inte jag orkar göra någon omelett utan det blir nog kokta ägg, knäckemacka och kaffe på jobbet.
Dracula: A love taleVad heter den?
Om det är rätt film jag klickat på är den inkluderad i Prime.![]()
Kanske annorlunda i UK?Vad heter den?
Om det är rätt film jag klickat på är den inkluderad i Prime.![]()
Det är den! Fast titeln i sökningen är bara "Dracula". Den är inkluderad i alla fall.Dracula: A love tale
Kanske, fast det vore ju konstigt? Min kompis kan i alla fall använda mitt konto för att titta i Sverige, till exempel.Kanske annorlunda i UK?![]()