Registrerade mig i går... i natt på FB fejtingsida. Min syster tyckte det var en bra idé så här 21 år efter min mans bortgång, jag själv anser mig fortfarande dock som gift så det här är nog inte vettigt.
Fick en vänförfrågan och tydligen 7 intresserade-på ingen information alls och profilbild där man ser min gamla hund mest och ett öga av mig. Förstår nog vad intresset är....

Jag har inte ens börjat men lägger ner den idén igen.
I övrigt är jag tjurig för inga fler dino-filmer att se och funderar på vad jag mer kan se som är safe. Bara helg kvar så ska jag jobba igen, mina 4 timmar som vanligt. Jag behöver verkligen sova bättre för att orka det, känner jag. Är rejält trött på att vara trött, på att vakna, inte kunna somna, på att bita ihop käkarna, på att prata i sömnen så jag väcker mig själv (och gråter och ropar saker) och på att drömma mardrömmar som gör mig helt upprörd. I natt drömde jag om dotterns pappa igen och vaknade när jag grät, och kände hans parfym i rummet. Det är tredje gången jag känner hans parfym efter en dröm om honom. Fruuktansvärt obehagligt när det sker. Jag vet ju att han inte har varit här, jag vet det var en dröm men yrvaken från en sådan dröm och känna parfymen och behöva lugna sig själv och känna lukten i flera minuter och sedan ovanpå det upptäckta att jag återigen glömt låsa ytterdörren. Sanslöst skrämmande!
Pratade med chefen i torsdags om att ändra min arbetstid tillfälligt och det var ok för henne. Jag hoppas det ger mig lite mer lugn och ro i kroppen och att jag orkar med jobbet bättre.
Förhoppningsvis får vi snart pedaler till jobbet så även jag kan skriva diktat.

Men visst, DRG är viktigt och ger pengar så måste också göras, men vi får ta en fundering på hur det ska läggas upp mellan oss alla.