Vad gör vi? Del CCXXVI

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobbigt och tråkigt humör. Inte sur, arg eller irriterad. Mest ledsen och hängig. Försöker se lite film men har ingen lust. Blev musik istället. Vill sova, men kommer inte kunna sova ändå, kommer ha svårt för att somna och drabbas av cirka 3000 mardrömmar innan jag ska slita mig ur sängen i morgon bitti. Slutkörd som vanligt. Ska jobba på plats och ett terapeutbesök. Jippie. För båda.

Kan vi åtminstone inte få vår nu så att det finns något positivt ute att njuta av och rensa hjärnan? Den fryser ju till is av istiden som är nu!

Meeen! Har semester tisdag, onsdag och fredag denna veckan. Och torsdag och fredag nästa. Jag ska bara komma ihåg att INTE jobba :D

Gaaah så trött på att ha ont!
Går hos fysio och har fått övningar till axlar/mellan skuldrorna och det är ju skönt i stunden men det känns som att grundproblemet inte koms åt. Återbesök om tre veckor, får väl se om det blir nåt bättre.

Annars funderar jag på att boka tid hos någon mer själv. Ont vid höger skulderblad och i nacken och axlarna sen OKTOBER nu :arghh:

Men bokar man kiropraktor eller naprapat då?

Går hos fysio och har fått övningar till axlar/mellan skuldrorna och det är ju skönt i stunden men det känns som att grundproblemet inte koms åt. Återbesök om tre veckor, får väl se om det blir nåt bättre.

Annars funderar jag på att boka tid hos någon mer själv. Ont vid höger skulderblad och i nacken och axlarna sen OKTOBER nu :arghh:

Jag hade bokat kiropraktor, naprapat eller ostiopat. Själv går jag hos ostiopat då det går på friskvårdsbidraget ;)

Alltså de där filmklippen på fb där de tvättar URSKITIGA mattor... VAD har de mattorna utsatts för egentligen... :eek: 🤪???

Ja, jag gillar att titta på filmerna. Det är något väldigt tillfredsställande med att se en matta som i princip är så täckt av smuts att den är helsvart och som sedan efter många omgångar tvätt bli som ny igen. Men, som sagt, vad sjutton har hänt med mattorna... :confused::D?!

Sitter och äter på restaurang och en unge vid bordet intill skriker högt
- titta vilken tjock människa som sitter där och stirrar på mig.
Mamman säger tyst atr så ska man inte säga.
Ungen frågar varför inte.
Mamman säger att man säger inte så bara.
Ungen skriker att men hon är ju tjock ju. Jättetjock ju. Och ful.
Mamman säger åt ungen att hon ska äta sin mat istället för att prata . Pappan säger inget alls och låtsas inte höra.

Så då var min kväll förstörd.

När jag var yngre var jag rädd för barn. Jag var yngre men fortfarande vuxen. För barn har ofta varit taskiga mot mig.
Sådana ska inte ens ha barn. Fy fan. Ut med ungen från restaurangen omedelbart.
Så trött på barn.

Alltså de där filmklippen på fb där de tvättar URSKITIGA mattor... VAD har de mattorna utsatts för egentligen... :eek: 🤪???

Ja, jag gillar att titta på filmerna. Det är något väldigt tillfredsställande med att se en matta som i princip är så täckt av smuts att den är helsvart och som sedan efter många omgångar tvätt bli som ny igen. Men, som sagt, vad sjutton har hänt med mattorna... :confused::D?!
Det vill du inte veta, och gissa hur den ser ut på undersidan :yuck:

Vissa är kanske äkta (det finns typ ingen hejd på vilken skit som sitter i heltäckningsmattor till exempel) men för videorna är de nog preppade. Som de där mjukisdjuren folk "hittar" vid vägkanten.

Dagpass på jobbet! Det var verkligen inte igår. Får se om jag klarar hela morgonproceduren här hemma utan att väcka sonen.

Vissa är kanske äkta (det finns typ ingen hejd på vilken skit som sitter i heltäckningsmattor till exempel) men för videorna är de nog preppade. Som de där mjukisdjuren folk "hittar" vid vägkanten.
Jo, jag tror också att de är preparerade. Annars är det någon som har slängt dem rakt ut i ett gyttjebad... :D

Mjukisdjuren har jag nog missat :confused:.

• Gilla
Reactions: Sel
Måste gå och handla men jag sitter i mysbyxor och nu är det kyligare igen, eller känns så. Har ju tjockt duntäcke.

Höger arm gör fortfarande ont och jag funderar på hur jag ska få hem min nya mikro som väger 10kg från min tobaksaffär som är DHL pickup point. Den kommer definitivt vara för stor för dramaten, och vet inte hur jag ska få fast den på pirran så den klarar knöggligisen hem.
Ikea kasse funkar bra.

Så fortfarande en miss i temperaturen. Minus 9-10 grader säger prognoserna just nu, men vi har -14. Krispigt och stjärnklart och BITANDE kallt 🥶 !

Jag säger också osteopat!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn