Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!Nu slog klockan midnatt, visst borde jag kunna gå och lägga mig?
Har du sett AntsCanada och hans vivarium?
Haha, ja men jag tål inte karln! *Look at me flaunt all my millions, but never mind!* Jag kan se videorna utan ljud dock.Har du sett AntsCanada och hans vivarium?![]()
Nu blir jag ännu mer hungrig!Nu ska jag nog värma min matlåda. Sista lådan med stekt potatis, köttbullar och grönpeppargräddsås. Imorgon ska jag nog ha pastasallad![]()
Nu blir jag ännu mer hungrig!
Jag tror inte riktigt jag förstår vad den stora skillnaden skulle vara, om man ändå måste infinna sig i vallokalen och lägga sin pappersröst i kuvert? Förutom att man sparar en massa pengar på att slippa skicka ut röstkorten.Varit på möte i valnämnden idag.
funderar massor kring det faktum att det inte kommer att finnas röstkort i pappersform längre.
Allt blir digitalt. Man behöver bara giltig legitimation för att få lägga sina röster.
Som dinosaurie funderar jag över hackare, Vilseledande information, etc etc.
Men personer klokare än jag har tänkt ut detta så det blir nog bra.
Lån kan du fixa via nätet.Hungrig och mensvärk.
Tänker lite på jobbet. Sånt sjukt tempo nu. Varje sekund är inrutad. Fattar inte hur folk hänger med och hur hinner folk fixa vardagssaker också? Typ handla? Ringa ett samtal? Nu när jag kollade på ett hus o ett bud kom under utgångspris. Tänkte prata med banken om möjlighet till lån igen. Men de minutrarna hittar jag inte att ringa när banken är öppen.
Jag hanterar högt tempo väl och hatar när det går långsamt men ”livet utanför jobbet” blir lidande.
Fast om du har ETT viktigt samtal som du bara måste utföra så får du väl prata med chef och kollegor så du kan få gå undan en stund? Och går inte det så skulle jag vilja säga att det är något som är väldigt galet med din arbetssituation och att det inte på något vis är hållbart i längden.Hungrig och mensvärk.
Tänker lite på jobbet. Sånt sjukt tempo nu. Varje sekund är inrutad. Fattar inte hur folk hänger med och hur hinner folk fixa vardagssaker också? Typ handla? Ringa ett samtal? Nu när jag kollade på ett hus o ett bud kom under utgångspris. Tänkte prata med banken om möjlighet till lån igen. Men de minutrarna hittar jag inte att ringa när banken är öppen.
Jag hanterar högt tempo väl och hatar när det går långsamt men ”livet utanför jobbet” blir lidande.
Nä vill ju prata med nån.Lån kan du fixa via nätet.