Då får du be chef och kollegor om hjälp så du får en liten stund.Nä vill ju prata med nån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får du be chef och kollegor om hjälp så du får en liten stund.Nä vill ju prata med nån.
Grattis!
Vad har ni för rutiner för anmälan av kränkande särbehandling?Chefen råkade nog vidareskicka mina meddelanden till fel grupp (till hela arbetsgruppen istället) och skrev "Ser du vad hon håller på med?"
Wow.
Nu känns det plötsligt bättre att jag har ansökt till andra jobb![]()
Gdpr anmälan? Vilket rötäggVad har ni för rutiner för anmälan av kränkande särbehandling?
Jag har inga problem med det hen skriver (utom att det känns lite som attacker just nu) men jag har problem med att det verkar som att hen pratar med någon annan om mig och uppenbarligen ligger nivån på "Ser du vad hon håller på med?"Chefen råkade nog vidareskicka mina meddelanden till fel grupp (till hela arbetsgruppen istället) och skrev "Ser du vad hon håller på med?"
Wow.
Nu känns det plötsligt bättre att jag har ansökt till andra jobb![]()
Litet företag, han är ägare och hans dotter är HR ansvarigVad har ni för rutiner för anmälan av kränkande särbehandling?