Han borde få tre timmar ÖT + bilersättning för den kvarten.Ja jag håller med. Men som sagt, det finns lite omständigheter som försvårar. Jag vill inte gå in på det.
Men de borde kunna lösa det på annat sätt, jag håller med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han borde få tre timmar ÖT + bilersättning för den kvarten.Ja jag håller med. Men som sagt, det finns lite omständigheter som försvårar. Jag vill inte gå in på det.
Men de borde kunna lösa det på annat sätt, jag håller med.
Ja han borde. Men mycket tveksam till att han får det.Han borde få tre timmar ÖT + bilersättning för den kvarten.
Tänk att en diskmaskin kan vara gulligJag har varit och hämtat paketet och burit upp det för trappen utan att avlida. Hur ryggen känns i morgon är en annan fråga.
Jag är numera ägare till en Bob!
Har installerat och kört en första maskinen disk och herregud så tyst han är!
Det gamla åbäket dånade så jag höll på att bli tokig.
Visa bifogad fil 182188
Fast han är ju lite mesig oxå, jag förstår att det är lätt att köra över honom.Han orkar inte. Men han har liksom inte ens full gymnasieutbildning så det är inte lätt att hitta nåt..
Och han är inte ens blåJag har varit och hämtat paketet och burit upp det för trappen utan att avlida. Hur ryggen känns i morgon är en annan fråga.
Jag är numera ägare till en Bob!
Har installerat och kört en första maskinen disk och herregud så tyst han är!
Det gamla åbäket dånade så jag höll på att bli tokig.
Visa bifogad fil 182188
Trist att du bor i fel ände, annars hade jag erbjudit mig som deltidsryttareFörsöker hitta ny medryttare.
Det är du som bor felTrist att du bor i fel ände, annars hade jag erbjudit mig som deltidsryttare
Attans då!Det är du som bor fel![]()
Trist att du bor i fel ände, annars hade jag erbjudit mig som deltidsryttare
Jag har hört att det inte finns några avstånd i Skåne.Det är du som bor fel![]()
På sätt o vis har du rätt, jag har nog bara 45-50 min dit men vägen är en riktig skitväg.Jag har hört att det inte finns några avstånd i Skåne.![]()
Fast det sitter nog kvar lite skyddsplast på displayenOch han är inte ens blå![]()
![]()
Äh, du vågar inte rida nån av @Hippocampus hästar.På sätt o vis har du rätt, jag har nog bara 45-50 min dit men vägen är en riktig skitväg.
Men va. Är ju för fan inte klokt.Maken, som egentligen ska vara ledig, ska jobba en kvart imorgon kväll![]()
har fyra mil enkel väg till jobbet. Idioti.