Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det -2 (och ska bli plusgrader sedan). Men, oj, vad milt det kännsWoop woop ! Fortfarande -+0 ute
Jag måste köpa en pyjamasJag har köpt en pyjamas. Ser fram emot att dra den på mig när jag kommer in med hundarna sedan! Jag har pyjamas sedan tidigare men sliten så kände för en ny nu. Med hjärtan på![]()
Du gillade väl kyla så mycket att du njuter när det är under -30 till och med?Jag måste köpa en pyjamas
Fryser som sjutton numer
Ja det gör jagDu gillade väl kyla så mycket att du njuter när det är under -30 till och med?
Vad spännande med bikupa!!Idag kommer en man och rekar för utplacering av bikupa. Heja heja!
Köpte min på ICA maxi, den är skön. Väldigt enkel! Där är det tre för två denna veckan så jag köpte tröja och byxor samt lång t-shirt.Jag måste köpa en pyjamas
Fryser som sjutton numer
Man kan ju frysa lätt inomhus när man inte är påbultad med ytterkläder?Du gillade väl kyla så mycket att du njuter när det är under -30 till och med?