Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Riktigt skräpväder idag. Det började som snö men nu är det två plusgrader och regn. Usch!
Har iaf fixat stallet och tankat. Nu ska jag ta undan torr tvätt, duscha och äta. Se på OS också givetvis.
I eftermiddag ska jag fixa naglarna så jag måste fundera på vad jag vill ha.

Sovmorgon, matat alla djur, frukost ihop med maken, läst lite och nu ska jag byta om och åka till biblioteket innan jag gör något annat här hemma :) Baka inför årsmöte i morgon, promenad och ridtur med yngsta dottern står på schemat idag.

Igår kväll sände P1 ett program om "digitala kvarlevor". Dvs allt som finns kvar även om vi själa inte lever längre. Pro0grammet snurrar vidare i mitt huvud.
Enorma datamängder som tar upp serverutrymme

Aldrig tidigare funderat över detta. Alla foton, inlägg, funderingar. Allt är kvar. Googlar jag mig själv får jsg oändligt med träffar.
Gillar det inte! Jag vill dö när jag dör, sas.

Vill äta frukost men har bara yoghurt som nog är gammal. Får provsmaka …
Fryser lite också så yoghurt känns inte så kul.
Ska nog börja med att klä på mig och göra te + kolla om elementet är på :cautious:
Har lite migränkänning också. Vet inte om jag måste vila bort den eller om jag kan ta en promenad. Är sugen på en promenad men vet inte var jag ska promenera, brukar ta buss nånstans där det är mer natur.

Joggat, handlat, skrivit ett mail till hyresvärdchefen om krav på svar och väntar på att en tvätt ska bli klar.
Tittar på nyhetsmorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn