Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det tål att tänkas på. Jag har ingenstans att förvara fler än typ fem pussel, max. :D Å andra sidan finns jättefina som jag egentligen Skulle kunna tänka mig att ha på väggen, men bara typ två stycken sedan är det ju fullt där med!
Ett kan jag i alla fall köpa för att se om det är trevligt eller inte.
Har en vän som lägger pussel, hon köper på second hand och när hon lagt dom lämnar hon dom på second hand igen.

Har en vän som lägger pussel, hon köper på second hand och när hon lagt dom lämnar hon dom på second hand igen.
Jag har i och för sig inte kikat på second hand specifikt än men bör kanske göra det innan jag beställer. :) Jag känner dock att jag vill ha väldigt specifika bilder för att tycka det är roligt, inte bara skyskrapor eller skogslandskap. :D (vilket är det jag brukar se i skyltfönstret när jag går förbi en second handbutik här i byn.)

Det ser trevligt ut men jag ville ju ha mindre skärmtid, inte mer. :)

Jag föreslår att du snöar in på Neuschwanstein, är ett pepparkaksslott som finns på x antal pussel, är pusslens favoritslott. En pusselmatta är bra att ha också. Jag köper mest pussel med kungafamiljen på, eller någon form av kungligheter. Orsaken till detta är höljd i dunkel, en fix idé som spårade ur…

Om det är på mobilen så gå in på skärmtid och ändra inställningarna där. Du kan även sätta in något krångligt lösenord då kan du inte så lätt fuska sen.
Nej, mobilen använder jag knappt, jag avskyr den! 😅 Det är mer när jag blir sittande härhemma och "Bukar" på datorn eller blir fast på youtube. Det vore trevligare och förmodligen lättare att komma igång med något annat om jag hade pyssel framför mig istället tror jag. :)
Inte för att Buke inte är trevligt. :D

Jag föreslår att du snöar in på Neuschwanstein, är ett pepparkaksslott som finns på x antal pussel, är pusslens favoritslott. En pusselmatta är bra att ha också. Jag köper mest pussel med kungafamiljen på, eller någon form av kungligheter. Orsaken till detta är höljd i dunkel, en fix idé som spårade ur…
Jag tänkte skriva att jag nog föredrar mer nördiga motiv, men tvekade sedan eftersom kungafamiljen egentligen nog hör till rätt extrem nördighet. :D Låt oss säga att jag föredrar mer estetiskt tilltalande också.

Jag har inte fastnat för pussel. Gjort Globen när jag var liten och ett annat pussel med ett hav. Inte kunde jag lämna något av dem heller utan var tvungen göra klart alla jäkla blå bitar.
Kanske iofs finns roligare utbud numera 😅

Jag har inte fastnat för pussel. Gjort Globen när jag var liten och ett annat pussel med ett hav. Inte kunde jag lämna något av dem heller utan var tvungen göra klart alla jäkla blå bitar.
Kanske iofs finns roligare utbud numera 😅
Jag är rätt säker på att det finns motiv för alla, däremot är det ju inte säkert att man gillar pussel för det.
Enligt varenda nerv i min kropp och med allt jag vet om mig själv och vad jag gillar borde jag älska vuxna målarböcker, men näh. Funkar inte.

Jag är rätt säker på att det finns motiv för alla, däremot är det ju inte säkert att man gillar pussel för det.
Enligt varenda nerv i min kropp och med allt jag vet om mig själv och vad jag gillar borde jag älska vuxna målarböcker, men näh. Funkar inte.
Aldrig gillat sånt heller. Inte som liten ens. Fri hand är bäst 👌

Varit ute med hunden och hon gjorde vad hon behövde. På väg ut var det med viftande svans och glada öron och hon pinnade på. På vägen hem gick det långsammare och när vi nästan var framme vid porten så frös hon igen. Sedan satte hon sig ner i porthuset och ville inte gå vidare ett tag.

Det tål att tänkas på. Jag har ingenstans att förvara fler än typ fem pussel, max. :D Å andra sidan finns jättefina som jag egentligen Skulle kunna tänka mig att ha på väggen, men bara typ två stycken sedan är det ju fullt där med!
Ett kan jag i alla fall köpa för att se om det är trevligt eller inte.
Min mamma brukar sälja, det är väldigt populärt att köpa begagnat 🙂

Jag älskar att pussla men har tre katter som inte kan låta det vara 😢

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok