Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har pratat med Elsäkerhetsverket (en kan både ringa och maila frågor om elektriska produkter/konsumentfrågor) och bollat mina funderingar och oro. Han lugnade mina nerver ordentligt och ställde upp som ett väldigt lugnt och vänligt bollplank - himla skönt. Rekommenderas!

Går runt hemma och funderar över om jag har något mer som ska med till återvinningscentralen, för att slippa gå dit ännu en sväng sen (det var inte länge sen jag var där och idag ska jag dit igen med lite saker) :idea: .

Klarvaken. Lite väl tidigt även om jag hade planerat att jogga före jobbet.
Är nog lite spänd för att jag är ansvarig för förberedelserna för vår lovskola. Inga stora grejer men det ska göras.
Och så väntar jag svar på ett mail jag skickade till hyresvärden om att myrorna fortfarande lever life plus förfrågan om hyresredusering pga eländet. Hyresvärden tycker att Anticimex är proffs. Jag tycker att åtta veckor med myror är nog.
Går nog upp. Får väl lägga mig tidigt i kväll.
Skaffa myrdosor om du inte redan fått det. Det fungerade väldigt bra när jag fick in myror i en marklägenhet för ett antal år sen.
Det var en mindre armé av myror som marscherade rakt genom lägenheten.

Denna vecka har ungarna sportlov så jag har dom hemma :) Ska nog sluta vid lunch i morgon och åka till mina föräldrar och ta en promenad på sjön och grilla korv. Så mycket mer sportlovsaktivitet blir det nog inte. Vädret ska bli trist och ungarna hade lite planer på att träffa kompisar/pojkvän också så.

Skaffa myrdosor om du inte redan fått det. Det fungerade väldigt bra när jag fick in myror i en marklägenhet för ett antal år sen.
Det var en mindre armé av myror som marscherade rakt genom lägenheten.
Det är hyresvärden som ska stå för sånt. Man behöver inte köpa själv.

Hade tänkt ta en promenad idag men känner mig inte inspirerad. Vill inte gå iväg och ”hasa fram” för då förknippar kroppen och hjärnan promenader med något dåligt.
Få se hur det känns senare.

Kan ha råkat tinga en tavla från en konstnär som jag haft ögonen på sen SIHS 2024..kanske..

Ätit lunch och lämnat iväg en ampellilja till nytt hem. Nu ska jag till återvinningscentralen och sen till gymmet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund