Typiskt måndagsgöra,På jobbet börjar bra med uppdatering av datorn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typiskt måndagsgöra,På jobbet börjar bra med uppdatering av datorn
Det är nästan så jag kan tänka mig att jobba åt dig. Att bara vara hemma utan sysselsättning är inte bra för migPå jobb sjukt omotiverad. Skulle behöva minst 2 dagars ledighet för att återhämta mig från helgen![]()
Så länge jag får lönen låter det som en alldeles ypperlig ideDet är nästan så jag kan tänka mig att jobba åt dig. Att bara vara hemma utan sysselsättning är inte bra för mig
Än så länge får jag fortfarande lönSå länge jag får lönen låter det som en alldeles ypperlig ide
Förstår dig att inte ha något att göra är ruggigt jobbigt i längden![]()
Skaffa myrdosor om du inte redan fått det. Det fungerade väldigt bra när jag fick in myror i en marklägenhet för ett antal år sen.Klarvaken. Lite väl tidigt även om jag hade planerat att jogga före jobbet.
Är nog lite spänd för att jag är ansvarig för förberedelserna för vår lovskola. Inga stora grejer men det ska göras.
Och så väntar jag svar på ett mail jag skickade till hyresvärden om att myrorna fortfarande lever life plus förfrågan om hyresredusering pga eländet. Hyresvärden tycker att Anticimex är proffs. Jag tycker att åtta veckor med myror är nog.
Går nog upp. Får väl lägga mig tidigt i kväll.
Det är hyresvärden som ska stå för sånt. Man behöver inte köpa själv.Skaffa myrdosor om du inte redan fått det. Det fungerade väldigt bra när jag fick in myror i en marklägenhet för ett antal år sen.
Det var en mindre armé av myror som marscherade rakt genom lägenheten.
Åh, jag ska snart se henne ocksåSåg Miriam Bryant på Konserthuset igår
Fantastisk italienskt middag innan!
Skulle egentligen sett Biffy Clyro men det får bli nästa gång. Löfte till mig själv om att köpa fler konsertbiljetter.
Nu ohemult trött.. Lugn vecka nu iaf.