Potatissalladen lät ju jättegott! Det andra också men välj första![]()
Den är oerhört god! Valde just den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Potatissalladen lät ju jättegott! Det andra också men välj första![]()
Alltså jag blir så ledsen. I skolan har jag satts i en grupp med en person som inte tar några initiativ men också klagar på allt jag gör. Jag skrev förslag på intervjufrågor till en intervju men inga dög. De synades i sömmarna ("så kan man inte säga", "det blir ju helt fel", "så där är precis vad vi inte ska göra" etc.), togs bort och sedan skrev han efter många om och men omskrivningar av det jag redan skrivitHan undersökte inte om han kände någon för en intervju. Jag fick tag i en person - tyvärr behövde jag göra den själv med personen (av olika anledningar) för att intervjun skulle kunna ske. Han hade absolut inget annat alternativ för intervjun där vi båda kunde vara med. Idag hade han lyssnat på inspelningen och jag fick tillbaka att det märktes att han hade behövt vara med för att den blev så undermålig. Så nu har jag suttit och gråtit halva min födelsedag för jag dessutom är så slut överlag
![]()
Glöm inte fyrfältaren!Sitter på kontoret i stan.
Ska snart hålla utbildning i hur man leder en krisstab. Det gäller att ta varje tillfälle som bjuds att stå längst fram och prata.
Men först kaffe. Automatkaffe...
Och anekdoter!Glöm inte fyrfältaren!