Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov i nästan 10 timmar och vaknade med en mycket bättre känsla i kroppen efter två riktigt urjobbiga ångestdagar, så otroligt skönt att vara lite mindre "tung" inombords! Nu kaffepaus vid jobbdatorn där jag morgonen till ära försöker bekanta mig med ett mejeriföretag på Färöarna, av alla ställen i världen. Min chef frågade hur min färöiska är och jag svarade att det känns lite som om jag var jätte, jättefull och försökte läsa något på svenska :laugh: Väldigt häftigt språk dock!

För dom som väntar på ett inlägg om fredagssushi….
😂😇
IMG_9046.webp

Jag har verkligen tagit mig en riktigt lååång och händelselös morgon. Ska strax strosa ned till Tesco och se om där finns någon planta som kan passa inne hos Nipper sedan ska jag ta itu med alla terrarierna. Jag drog med mor och far ut och plockade mossa och rötter tidigare i veckan så alla ska få lite fint. :)
Kanske hinner med något i trädgården också, det kikar in lite sol genom fönstren.

Jag gick precis in på kontot för att se hur det ligger till efter sista lönen (som var högre än vanligt efter alla utbetalade semesterdagar) och vill faktiskt nästan gråta. Det har varit ett stentufft år och jag har jobbat arslet av mig. Pengarna jag har är säkert ingenting för många, men jag har aldrig i mitt vuxna liv legat så bra till ekonomiskt som jag gör just nu och jag börjar ändå vara rätt gammal. ;)
Sedan kommer säkert mycket att ryka på nästa hund, men då får det väl vara så. 😅 Jag kan i alla fall köpa en!

Alltså mina nior! 😍😭

Jag har inte träffat de här klasserna sedan jag blev sjukskriven, så när de såg mig idag blev reaktionen minst sagt överväldigande. Så mycket kärlek att jag nästan började gråta, herregud. En elev blev så glad att hen vrålade mitt namn, sprang genom salen och kastade sig på mig i en jättekram. Liksom 😭😭🥹❤️ Herregud dom är så fina.
Går inte ens att beskriva, och låter säkert skittöntigt för andra, men känslan.. 🥹😭❤️

Verkligen välbehövligt efter gårdagens kaos.
———
Kom sen hem och möttes om brev om att hyresvärden höjer hyran i år igen. Det sög. 😩😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund