Fjantkatt ligger under sängen och trycker pga sotaren varit här (allt såg prima ut igen, skönt!). Dricker kaffe och ska strax fixa mig frukost 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du/ni gillar halloumi kan jag rekommendera ICAs recept Pasta med färskost och tomater och göra halloumi till. Funkar säkert med något annat till istället också.Pluggar och skriver matlista inför kommande vecka. Dåligt med ideér dock, vad ska ni äta?
Vi ska ha följande: ostschnitzel å pasta, tacos, plankstek (sambon fyller år på måndag), tonfiskbaguetter, teriakykyckling och potatisgratäng, tomat- och pastasoppa, hamburgare, chicken fajita med tzatzikiPluggar och skriver matlista inför kommande vecka. Dåligt med ideér dock, vad ska ni äta?
Inget kösystem, bara först att boka när tiderna släpps.Har ni ställt er i kö ändå? Förr eller senare blir det ju plats till er i alla fall tänker jag, och det kan inte skada.![]()
Aha, då missförstod jag. Så surt, jag vet hur jobbigt det är att försöka sitta på knappen för att boka först.Inget kösystem, bara först att boka när tiderna släpps.
Ja det är ett rätt värdelöst system faktiskt.. det verkar inte finnas nån logisk i när tider släpps heller..Aha, då missförstod jag. Så surt, jag vet hur jobbigt det är att försöka sitta på knappen för att boka först.![]()

Vem ansvarar för verksamheten? Kommunen, regionen, kykan?Ja det är ett rätt värdelöst system faktiskt.. det verkar inte finnas nån logisk i när tider släpps heller..
KommunenVem ansvarar för verksamheten? Kommunen, regionen, kykan?