Tack! Ser verkligen fram emot vÄren, det kommer bli sÄ mysigtGrattis! va roligt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Ser verkligen fram emot vÄren, det kommer bli sÄ mysigtGrattis! va roligt![]()
Var nÄgonstans?Jag har minsann köpt en stuga![]()
Det kan jag förstÄ, men dina irritationer rör ÀndÄ viktiga saker sÄ slÀpp det inte som en "hormonstörning" utan ta itu med det.Ok, nu vet jag varför jag varit sÄ lÀttirriterad och trist. Mens en vecka för tidigt![]()
NÀ, men min reaktion var inte proportion till vad som hÀnde dÀr och dÄ. Jag blev verkligen vansinnigDet kan jag förstÄ, men dina irritationer rör ÀndÄ viktiga saker sÄ slÀpp det inte som en "hormonstörning" utan ta itu med det.Det Àr inte som att du irriterar dig över en knut i strumpan liksom.
Du kunde ha köpt min sommarstugaJag har minsann köpt en stuga![]()
Jag skriver kontrakt pÄ tisdag och törs inte lÀgga upp en bild innan dessVar nÄgonstans?AlltsÄ du behöver inte vara specifik, men Àr det en badstuga, fjÀllstuga, lantstuga, skogsstuga typ?
![]()
HÀr Àr vÀntetiden lÄng tyvÀrr, de Àr bara hÀr nÄn gÄng i mÄnaden.
Vi pratade hela morgonen om det. Kom fram till att jo, vi försöker. Jag vet att jag kan vara rÀtt svÄr, sÄ jag har ocksÄ en del att jobba med.
SmÄ framsteg. NÀr jag frÄgade vad vi ska Àta till middag ikvÀll svarade han faktiskt med ett förslag och inte bara "nÄt gott".