Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 Är!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Förmannen och jag var pÄ jula idag och jag sa att jag funderar pÄ att köpa den selen till actionkamera som de har och ge till A i födelsedagspresent. DÄ frÄgade han om det Àr samma fÀste som till go pro för sÄn sele har han som han inte anvÀnder. Jag sa ja, och dÄ frÄgade han vad hon har för kamera, och jag pekade eftersom hon har julas actionkamera för 499:-. Han tittade pÄ den, tittade mig och sÀger "vill hon ha en go pro 8?" :o:heart

Nu har jag Ă€ntligen gjort redovisningen med medstudenten som var rent utsagt elak emellanĂ„t. Han tyckte det gick skit (sĂ„klart) men jag Ă€r bara glad att det Ă€r över! SĂ„ skönt att jag kan gĂ„ vidare till nĂ€sta uppgift med en annan person đŸ„ł

Det var för övrigt det sista mor min sa till mig innan du Äkte: sök hjÀlp. Jag har ocksÄ groteska hormonspiraler med mera just nu... och hon lovade att man inte ska behöva ta blodprov för att fÄ hjÀlp heller. ;)

Det kan jag förstÄ, men dina irritationer rör ÀndÄ viktiga saker sÄ slÀpp det inte som en "hormonstörning" utan ta itu med det. <3 Det Àr inte som att du irriterar dig över en knut i strumpan liksom.
NÀ, men min reaktion var inte proportion till vad som hÀnde dÀr och dÄ. Jag blev verkligen vansinnig

• Gilla
Reactions: Sel
20260227_184133.webp

VÀntar pÄ Uno nu

Var nÄgonstans? :) AlltsÄ du behöver inte vara specifik, men Àr det en badstuga, fjÀllstuga, lantstuga, skogsstuga typ? :D
Jag skriver kontrakt pĂ„ tisdag och törs inte lĂ€gga upp en bild innan dess đŸ€­ men den Ă€r vid havet utanför en by i VĂ€sterbotten. Jag har "havstomt", rejĂ€lt avstĂ„nd till grannar och ett enormt bra lĂ€ge. đŸ„č❀ Den hĂ€r dessutom att bo i Ă„ret runt och jag har 30 minuter till jobbet!

HÀr Àr vÀntetiden lÄng tyvÀrr, de Àr bara hÀr nÄn gÄng i mÄnaden.

Vi pratade hela morgonen om det. Kom fram till att jo, vi försöker. Jag vet att jag kan vara rÀtt svÄr, sÄ jag har ocksÄ en del att jobba med.
SmÄ framsteg. NÀr jag frÄgade vad vi ska Àta till middag ikvÀll svarade han faktiskt med ett förslag och inte bara "nÄt gott".

Du lÄter klok, och landar ni i att dela er Àr det ÀndÄ bra att ta hjÀlp sÄ man kan lösa det sÄ bra som möjligt. Och att utjÀmna arbetsbörda och projektledning Àr jÀtteviktigt, det blir kanske ocksÄ mer kÀnnbart med den rollen om man ocksÄ har en kris i bagaget och tÀnker att den andre ska anstrÀnga sig mer. Jag hejar pÄ dig!

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund