Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag myser i soffan och njuter av helg med Novo Amor i högtalarna. Det positiva med intensivt på jobbet är att veckorna går väldigt fort i alla fall 😅 Maken är fortsatt bortrest och lever sitt bästa liv på en surfstrand i Marocko och även om jag njutit lite av ensamheten så tycker jag att han kan komma hem nu. Han skickar i alla fall gulliga grejer som gör mig lite löjligt glad, typ sådant här som kom efter att jag skrivit att jag hade en tuff dag igår:

1772228549715.webp

Urlöjligt, jag vet, men ibland behöver man bara få fånle lite :angel:

Jag myser i soffan och njuter av helg med Novo Amor i högtalarna. Det positiva med intensivt på jobbet är att veckorna går väldigt fort i alla fall 😅 Maken är fortsatt bortrest och lever sitt bästa liv på en surfstrand i Marocko och även om jag njutit lite av ensamheten så tycker jag att han kan komma hem nu. Han skickar i alla fall gulliga grejer som gör mig lite löjligt glad, typ sådant här som kom efter att jag skrivit att jag hade en tuff dag igår:

Visa bifogad fil 181844

Urlöjligt, jag vet, men ibland behöver man bara få fånle lite :angel:
Ibland är fjantigt just vad man behöver. :D Det är helt okej. Jättegulligt!

Jag har just kommit över världens frossa och ska nog lägga mig. Idén var att börja om på gymmet efter semestern så jag tror det är bäst att lyssna på kroppen, sova lagom länge och sedan börja lite lugnt imorgon.
Utstyrseln är tvättad i alla fall och jag har ny ljudbok nedladdad.

Tog mig mirakulöst nog upp ur sängen. Sambon åkte iväg tidigt för att åka skidor. Ska pallra mig ner för att ordna frukost så får vi se vad jag har lust med sen. Har funderat på att åka in till stan för att gå på en secondhandbutik som bara har öppet på lördagar men vet inte om jag vill göra det själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund