Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också en sån, bästa! Tipsar om att beställa billiga kapslar på kaffek.se, deras egna kapslar som passar i dolce gusto är bra.
Jag köper bara därifrån numera! Eftersom jag har mina favoriter så köper jag såpass mycket på en gång att det blir fraktfritt också.Stort tack för tipset, hittade ett par sorter som jag beställt nu. Jättebra pris på Starbucks kapslar också!![]()
Ja eller hur!Sånt som händer!
Huvudet i molnen, behöver varningar för att inte dricka bensin, tycker det är kul att leka med eld och bränner ned huset... Det är något av ett mirakel att det fortfarande finns människor på jorden tänker jag ibland. Generellt bland djur är vi ganska illa rustade för överlevnad.![]()
Tack för förklaringArtisten vi såg kom in rakt där jag satt.
Jag öppnade bildörren så att kanten träffade kinden, Tck och lov ingen blåtira.Nä, men lite ont i pannan. Greppar inte hur jag kan missa att dörren var mitt framför mig.![]()
Hoppas inte massipanbakelserna tagit slut när jag slutar jobbetFössta tossdan i mass!
Fössta tossdan i mass!
Sitter på ett frukostseminarium om jämställdhet i näringslivet och noterar att 90% i publiken är kvinnor och 100% på scen![]()