Vad gör vi? Del CCXXVII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner fortfarande av migränen från igår kväll, återstår att se om det fortfarande är igång eller om det är efterdyningarna som känns. Har medicin i skåpet på jobbet. Började dagen med ett par bett av en proteinbar (resten åkte ner i väskan och får följa med till jobbet) och en kopp gott kaffe - noll hungrig men känner ändå av att jag behöver få i mig lite kalorier. Packade ner en lätt lunch (finns en trevlig Ica vid jobbet, om det skulle vara så att kroppen behöver något mer när det väl blir rast) och ett par drickor också. Håller tummarna för att det ska funka idag.

Torsdag. Bävar inför dagen. 😬
Hoppas på att arbetsdagen flyter på relativt smärtfritt, men ja.. det är ju torsdag så. 🫠😓

Känner mig obekväm med dagens klädval (jeans) men upptäckte att flera av mina bästa träningsleggings är svaaaagt genomskinliga i starkt ljus = kan knappast ha den på jobbet nu när det blivit soligt och ljust. Sjukt störande! 😩

Sol ute är dock 🙌🏻! Jag dricker te och ska sen släppa ut hönsen.

Kaffe på sängen :love: Svepa ett glas kreatin, mata djuren, plocka undan lite och starta dammsugaren, gymma, frukost och jobb. Min start på dagen.

Jag frös, så tog på mig en tröja. Nu är jag så varm att svetten nästan rinner. Men tar jag av tröjan fryser jag igen.

Sånt som händer! 😅
Huvudet i molnen, behöver varningar för att inte dricka bensin, tycker det är kul att leka med eld och bränner ned huset... Det är något av ett mirakel att det fortfarande finns människor på jorden tänker jag ibland. Generellt bland djur är vi ganska illa rustade för överlevnad. :D
Ja eller hur! :D Jag är van nu, trillar och slår mig, snubblar, krockar med stolpar osv, mycket pga synen, men blindpinnen i huvudet nu senast går ju inte att skylla på synen liksom så rent allmänt lite tappad är jag också :D

Nej, hur har vi som art ens överlevt så här länge :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXII
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXIX

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn