Jag tror inte det ens är möjligt för den här skåningen den här dagen, mina Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr är för tydliga liksom, så jag blir direkt diskvalificeradSmåländska rötter men ingen tååtta här ändå ;P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte det ens är möjligt för den här skåningen den här dagen, mina Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr är för tydliga liksom, så jag blir direkt diskvalificeradSmåländska rötter men ingen tååtta här ändå ;P
Justja! Synd att det är vaniljkräm i alla såna bakelser och tårtor - gillar verkligen inte det!![]()
Gottigaste juhar ingen bakelse, men så är jag ingen smålänning så jag får vara utan. Min morfars föräldrar var dock, min mormor från Blekinge. Jag är en salig röra
![]()
Oj! Vad tråkigt.
Vaniljkrämen är ju det godaste tycker jagoch jag tycker det är synd att de börjar snåla med den
. Är knappt någon vaniljkräm alls ibland här, vi har slutat köpa från ett ställe pga det.
Trist att du inte gör det och att det är så (inte annan fyllning alltså)
Pecis haft medarbetar samtal. Nu väntar jag på att kollegan ska bli färdig sen ska vi åka och fixa lunch på bästa stället.
Sallader - alltid på lunchmenyn
- Chèvre & rödbetssallad med chèvre-creme & picklad rödlök
- Räksallad med ägg & citrondressing
- Varmrökt lax med citrondressing
- Caesarsallad med kyckling, bacon, parmesan & krutonger
Veckans Soppa
- Nudelsoppa med röd curry, kokosmjölk, ägg 63, koriander, salladslök & grilled cheese sandwich
Veckans kött
Vad hade ni valt?
- Chicken Fingers med ranchdressing & rostad potatis
- Trötafärsbiff med gräddsås, rårörda lingon & kokt potatis
- Kycklingburgare med sweet chili, crème fraiche & pommes
- Club sandwich med pommes
- Råbiff med svartpepparmajo, picklad rödlök, chips, parmesanost & pommes 159:-
Ceasarsalladen, Club sandwichen och kycklingburgaren är stående på menyn och grymt goda
Soppan är jag inte så förtjust o men deras grilled cheeze sandwich är att dö för så kanske tar soppan bara för den![]()
Så många smörbyttor gör jag inte av med så det skulle räcka.Mamma klipper av lock till smörbyttor. De kan man slänga med gott samvete sen.
Gick in i en dörr med huvudet före. Är nog lite disträ.
Ägg 63 kokat och snurrat/cirkulerat på något visst sätt enliigt kollegan som är kock (+ att hans fru jobbar där)Ägg 63?
Jag hade fått ta nudelsoppan, fast jag inte är så förtjust i nudlar. Men kunde ju vart gott eftersom jag så sällan äter det dock. Utan sandwich.
// vegetarian
Jag går regelbundet in i stolpar, dörrar och liknande. Varit lite jobbigt när jag behövt gå till VC och hör mig själv babbla att jag gått in i en dörr, snubblat över skosnören eller trillat i badrummet. Mycket trovärdigt.
Ägg 63?
Jag hade fått ta nudelsoppan, fast jag inte är så förtjust i nudlar. Men kunde ju vart gott eftersom jag så sällan äter det dock. Utan sandwich.
// vegetarian

Ägg 63 kokat och snurrat/cirkulerat på något visst sätt enliigt kollegan som är kock (+ att hans fru jobbar där)
Men såg nu vad konstigt de har alltid ett vegetariskt alternativ.
Nu måste jag ju fråga nästa gång.![]()
Den perfekta temperaturen för en äggula.
Visa bifogad fil 182118
Pecis haft medarbetar samtal. Nu väntar jag på att kollegan ska bli färdig sen ska vi åka och fixa lunch på bästa stället.
Sallader - alltid på lunchmenyn
- Chèvre & rödbetssallad med chèvre-creme & picklad rödlök
- Räksallad med ägg & citrondressing
- Varmrökt lax med citrondressing
- Caesarsallad med kyckling, bacon, parmesan & krutonger
Veckans Soppa
- Nudelsoppa med röd curry, kokosmjölk, ägg 63, koriander, salladslök & grilled cheese sandwich
Veckans kött
Vad hade ni valt?
- Chicken Fingers med ranchdressing & rostad potatis
- Trötafärsbiff med gräddsås, rårörda lingon & kokt potatis
- Kycklingburgare med sweet chili, crème fraiche & pommes
- Club sandwich med pommes
- Råbiff med svartpepparmajo, picklad rödlök, chips, parmesanost & pommes 159:-
Ceasarsalladen, Club sandwichen och kycklingburgaren är stående på menyn och grymt goda
Soppan är jag inte så förtjust o men deras grilled cheeze sandwich är att dö för så kanske tar soppan bara för den![]()