Haha det var ju nästan samma sakHaha... Facebook översatte precis kladdkaka till skrottårta...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det var ju nästan samma sakHaha... Facebook översatte precis kladdkaka till skrottårta...![]()
Jag tycker det är fantastiskt att det är din känsla inför en arbetsdag!(Jag tänkte skriva att jag faktiskt inte är ironisk men insåg att det fick mig att låta mer ironisk, vilket jag inte är.
)
Men fanns det ingen som var NÄSTAN likadan?Så irriterande. De hade alla nyanser av mitt nagellack förutom just min![]()
Men fanns det ingen som var NÄSTAN likadan?
Jag försöker leva efter devisen ”gör en bra dag” istället för ”ha en bra dag” både på jobb och fritid. Inte allt det funkar men oftast. Jag tycker inte att jobbet är tråkigt alls, men kan tröttna på pendlingen. Men då försöker jag peppa mig med ”gör”.Det är fantastiskt att få känna så inför jobbet!
Alla dagar och allting är inte roligt men det är alltid roligt delar av varje arbetspass. Jag känner aldrig att det är jobbigt och tråkigt att åka till jobbet och det tycks ju inte vara så för alla.
Ja, det hade jag gjort.Om jag ska göra omelett med bacon och lök. Ska jag då steka bacon och lök inna jag häller på äggen?
Det är fantastiskt att få känna så inför jobbet!
Alla dagar och allting är inte roligt men det är alltid roligt delar av varje arbetspass. Jag känner aldrig att det är jobbigt och tråkigt att åka till jobbet och det tycks ju inte vara så för alla.
Om jag ska göra omelett med bacon och lök. Ska jag då steka bacon och lök inna jag häller på äggen?
Haha... Facebook översatte precis kladdkaka till skrottårta...![]()