Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker det är fantastiskt att det är din känsla inför en arbetsdag! :) (Jag tänkte skriva att jag faktiskt inte är ironisk men insåg att det fick mig att låta mer ironisk, vilket jag inte är. 😅 )

Det är fantastiskt att få känna så inför jobbet! :)
Alla dagar och allting är inte roligt men det är alltid roligt delar av varje arbetspass. Jag känner aldrig att det är jobbigt och tråkigt att åka till jobbet och det tycks ju inte vara så för alla.

Alla dagar och allting är inte roligt men det är alltid roligt delar av varje arbetspass. Jag känner aldrig att det är jobbigt och tråkigt att åka till jobbet och det tycks ju inte vara så för alla.
Jag försöker leva efter devisen ”gör en bra dag” istället för ”ha en bra dag” både på jobb och fritid. Inte allt det funkar men oftast. Jag tycker inte att jobbet är tråkigt alls, men kan tröttna på pendlingen. Men då försöker jag peppa mig med ”gör”.

Relaterar! Jag känner oftast likadant inför mitt jobb. Visst, jag har nån sämre dag ibland och så, det är ju mänskligt. Men överlag. Och det känns väldigt väldigt bra! :)

Har byggt mig en pall till lilltoan. Ville ha en fin i trä men dom kostar ju flera hundra kronor, så jag gjorde en av en överbliven limfogskiva. Bara grundmålad hittills, men jag är ganska nöjd 😊
PXL_20260328_162728318.webp

Nu ska jag gå en promenad och sen fixa kvällsmat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund