Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
En riktig slappedag i dag. Tidig morgon för ut med vildisarna och sedan lägga mig igen till 11 för att äta macka, dricka te och gå ut med vildisarna igen. Under eftermiddagen har jag växlat mellan serie och musik och har även pratat med sonen som ska bli pappa, var med på högtalartelefon när de hade gender revelparty för sin dotter som snart föds. Min son har nu tagit sin pappas efternamn och hans dotter ska heta det också. Farfar hade blivit stolt!

En runda i skogen med vildisarna också hann jag med och en macka med kaviar till ihop med te. De har förstås fått mat och jag har trugat, mutat och "hotat" spionen för att få knäppgöken att äta och han har tjafsat tillbaka åt mig innan han har ätit båda gångerna.

Nyss inkommen efter en runda med vildisarna, rottekotten kan nu gå på stora brunnslocket så vi var alla tre överens om att vi nu är i Australien på semester :D Går man på dem hamnar vi i Australien nämligen! Det har hon och jag absolut inget emot, spionen har åsikter som vanligt, men vi töser ignorerar det, två mot en liksom! Vi kan åka till Grönland på ett annat brunnslock senare!

Har skallevärk och är rastlös, men trött och vet inte riktigt vad jag ska göra. Är oerhört trött på att vara trött numera. Är oerhört trött på att vara rastlös utan ork att göra något...

Funderar på att se en film.

Väntar på att de ska komma med mina möbler. Är stressad över att vi måste bära upp ett skrivbord, en pall, en fåtölj ett sängbord. Plus en pirra och en dammsugare. Fattar inte varför jag tog med dammsugaren.

Hade det inte varit så sent hade jag kontaktat tipptapp men det fungerar inte när de kommer efter tio och jag inte har någon aning om när de faktiskt kommer.

Earth hour.
Utebelysningen i föreningen är tyvärr tänd men kommunen har släckt gatubelysningen :up:
1000025644.webp

Väntar på att de ska komma med mina möbler. Är stressad över att vi måste bära upp ett skrivbord, en pall, en fåtölj ett sängbord. Plus en pirra och en dammsugare. Fattar inte varför jag tog med dammsugaren.

Hade det inte varit så sent hade jag kontaktat tipptapp men det fungerar inte när de kommer efter tio och jag inte har någon aning om när de faktiskt kommer.
Varför är du stressad :confused: ? Det är ju inga jättesaker och ni är flera stycken!

Men hur ska du få plats? Slänga det gamla skrivbordet?

Äsch, nu kommer inte min syster, iofs helt förståeligt, men blir ännu mer stressad. Förhoppningsvis kan kusin och kusins son bära upp det. Hatar att jag är så svag/omusklad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund