Nja.. Inte med ris kanske.Tomatsoppa och ris![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja.. Inte med ris kanske.Tomatsoppa och ris![]()
Man vet aldrig, hon kanske sitter och kollar pÄ en vitaminburk![]()
Man kan Àta ris med tomatsoppa ocksÄ som jag görNja.. Inte med ris kanske.![]()
KÀnns som en dum frÄga men har du riset i soppan (eller soppan i riset?) eller bredvid?Man kan Àta ris med tomatsoppa ocksÄ som jag gör![]()
Behöver ni en bra excel för inmÀtningen (för gissar att det Àr grundvattenrör i förhÄllande till infiltrationer som ska mÀtas) sÄ skicka pm sÄ fÄr du min jobbmailGooglar jobbgrejer och funderar pÄ var jag kan köpa ett klucklod. MÄste förstÄs gÄ via chefen. Borde inte fundera över sÄnt pÄ en lördag![]()
Du har pm (med ett litet gnÀll i, ber om ursÀkt för det)Behöver ni en bra excel för inmÀtningen (för gissar att det Àr grundvattenrör i förhÄllande till infiltrationer som ska mÀtas) sÄ skicka pm sÄ fÄr du min jobbmail![]()
Man lÀgger önskad mÀngd ris i en djup tallrik och hÀller önskad mÀngd soppa ovanpÄ och sÄ Àter man det. Kan ha bacon,sparris och philadelphiaost i ocksÄ om man vill. GÄr bra utan. Jag gillar ris och har mycket ris.KÀnns som en dum frÄga men har du riset i soppan (eller soppan i riset?) eller bredvid?![]()