Vad gör geten därDet är en mamma-emoji, används gärna helt random i kombination med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gör geten därDet är en mamma-emoji, används gärna helt random i kombination med![]()
Vad gör geten där![]()
Hade inte ens kikat. Så bråttom hade jag.Jag med!Jag kikade på "resultatet" och så var det ur min hjärna igen
![]()
Jag har tänkt engagera mig när jag flyttat klart norrut. Både mitt syskon och min mamma är engagerade i mitt parti, så känns enkelt att haka på dom.I 10 år har jag suttit på händerna för att inte engagera mig politiskt. Jag har inte tid, jag är uppgiven, och nej det där med tiden. Nu är det valår och både mitt parti och mitt jobb drar i mig. Det bubblar lite från avgrunden i mig och jag tror jag är rökt. Jag tror inte jag kan stoppa mig längre.
Kör!I 10 år har jag suttit på händerna för att inte engagera mig politiskt. Jag har inte tid, jag är uppgiven, och nej det där med tiden. Nu är det valår och både mitt parti och mitt jobb drar i mig. Det bubblar lite från avgrunden i mig och jag tror jag är rökt. Jag tror inte jag kan stoppa mig längre.

För väldigt många år sedan skulle sotarn komma och kolla ventilen i köket ovanför spisen. Jag kollade datumet och såg att jag skulle jobba natt så jag skulle sova när han kom, tänkte inte mer på det utan glömde helt bort det. Så ringer det på dörren, jag drar på mig min halvgenomskinliga morgonrock för att se vem det är, öppnar dörren på glänt och när han presenterar sig släpper jag in honom, visar honom till köket och utan att tänka mig för säger jag att jag går och lägger mig så länge. Han visste ju inte att jag jobbade nätter, men sen hör jag en lite försynt röst säga i hallen att "jag går nu".Väntar på att sotaren ska komma. Någon gång mellan 8 och 11...![]()
Snygg! Och bra märkeMin sambos far dog förra året efter en kort tids sjukdom. Det var ett par jobbiga månader men min sambo kunde åtminstone vara där de två sista veckorna med honom på sjukhuset.
Efter sig lämnade han min sambo sin sportbil. Av några olika anledningar passade den inte min sambo (för kort, kunde inte se över motorhuven.. Den typen av problem). Så han sålde bilen två månader efter begravningen av sin far. 9 månader senare, hittar vi drömbilen. Same same but different av vad fadern lämnade efter sig.
Så förra veckan flög vi till Brisbane och kollade på bilen. Och slog till! Vi lämnade bilen hos en trucker i Brisbane och flög tillbaka till norr.
I morse levererades bilen till vår stad på mainland och vi åkte över och plockade upp den och tog den hem på bilfärjan!
Omg, vi nyper osslite i armarna idag.
Och tänker på fadern idag och har en skål för honom ikväll.
Tack!
Visa bifogad fil 182629
Vi brukar ha nånsgång mellan 7.30 och 9.30 iaf typ så. När den förre, som gick i pension nyligen, hade vårt område kunde man räkna med kl 7 heheVäntar på att sotaren ska komma. Någon gång mellan 8 och 11...![]()