Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag äter allt i köket. Bara tekoppen får följa med in på kontoret.Jag undrar hur många familjer eller singlar utan barn som regelbundet äter vid matbordet egentligen.
Föräldrarna mina gör det ibland vet jag, men absolut inte till vardags. Frukosten inmundigas nog i köket i och för sig.
Måste vara hårdsmält att äta allt i köket?Jag äter allt i köket. Bara tekoppen får följa med in på kontoret.
Att sitta i en soffa med tallriken på soffbordet känns obekvämt och opraktiskt? När jag kan sitta vid köksbordet med tidning eller bok.
Ja jag har ju tyvärr blivit expert på tappskor på hästar med tunna sulor eller sjuka hovar (fång).Det var nytt för mig! Blöja har jag haft vid hovböld. Men det här hade jag inte ens hört om.![]()
Bilslang tipsade en gammal travfarbror om redan för typ 30 år sen. Funkar utmärkt. Både för hovar och för bandage.Ja jag har ju tyvärr blivit expert på tappskor på hästar med tunna sulor eller sjuka hovar (fång).
Detta vad det bästa skyddet som man inte hade tex barfota-sko hemma.
Ja jag skrev inte att det var något nytt?Bilslang tipsade en gammal travfarbror om redan för typ 30 år sen. Funkar utmärkt. Både för hovar och för bandage.
Var köper man det?Ja jag skrev inte att det var något nytt?