Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att vara petig, men alvedon o paracetamol är samma sak. man brukar rek 2 alvedon o 1 ipren, var 6-8 timMår verkligen skit idag, har ont överallt.
huvud, nacke, axlar, händer, mage, höfter, knän, vadben, foten ... Känner mig varm/kall och vågar inte ta några värktabletter för jag har ont i njurarna med. Annars har jag nu i några veckor ätit 2 gr paracetamol och 1 gram Alvedon fördelat på morgon och kväll. Pga huvudvärken har jag även tagit 1 gr Treo men inget har hjälp.
Nu har vi lagt oss och jag har tagit en sömntablett och hoppas på att vakna pigg, utsövd och smärtfri i morgon.
Stackars vov har knappt varit ute idag, jag mådde för dåligt och mår illa dessutom.![]()
Inte för att vara petig, men alvedon o paracetamol är samma sak. man brukar rek 2 alvedon o 1 ipren, var 6-8 tim
Då är det Ipren 1 gr, läste bara på ena burken. Fick det utskrivet när jag opererade foten och på läkares inrådan tar jag det morgon och kväll för att orka våra långpromenader i skogen. Tog i morse men inget ikväll pga att det gör ont i njurarna.Inte för att vara petig, men alvedon o paracetamol är samma sak. man brukar rek 2 alvedon o 1 ipren, var 6-8 tim
Diabetiker harJag tar alltid en ipren och två panadol
Sorry, blev avbruten...Diabetiker har
Tryckluft är det bästa städredskapet alltid......Min torktumlare är full av skrymslen och vrår där ludd samlas.. Filtrwt äe lärtt att rensa men runt filtret är de3t knepigare.
Men så fick jag en snilleblixt. Tvättpelaren står i det kombinerade pannrum/tvättstuga/verkstadsutrymmet i gästhusets undervåning. (suterränghus).
Så jag startade kompressorn och blåste rent. Jösses vad ludd och damm det virvlade bort!!
Varför, VARFÖR har jag inte kommit på det tidigare?![]()
Jobba hemifrån har räddat livet på många kolleger genom åren.Har lite lust att strypa vissa människor just nu
Tur att jag jobbar hemifrån i morgon och sedan är påskledig så att jag kan bli snäll igen![]()