Vad gör vi? Del CCXXVIII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken körig dag det blev! Gick upp extra tidigt och fixade stallet innan jobbet. Jobbet i dag var ute i fält, sen direkt till träningen, mötte upp sambon efteråt och åkte och storhandlade inför påskhelgen. Hem och packa in all mat och sen ge oss ut med hunden på långpromenad. Nu äter jag äntligen middag :d Förhoppningsvi somnar jag ovaggad i kväll 😆

Idag köote jag en fin bukett i too good to go appen. Står sig nog över påsk iallafall och härligt att få en fin bukett till ett bra pris.

1000006585.webp

Ett asjobbigt terapeutbesök i morse, sedan två timmars jobb på det. Liiite för tufft att ta mig igenom, men lyckades trots allt. Ätit lunch-pommes jag hittade en liten portion av i frysen, köttbullar jag stekte upp alla, kan göra rester på de som är över samt grönsaker. Gott och enkelt. Ut med doggarna en längre runda och så tog jag och rottekotten en tupplur i sängen i någon timme.
Trött och hängig nu och ska strax sova igen!

Tog mig upp för morgonrunda.
Så förbaskat trött på att drömma så att jag är helt slut.
Ute är det minusgrader och även om man vet att det kommer bakslag så gillar jag det inte.
Duschat och njuter av kaffet.
I dag ska jag bara jobba halv dag. Det ska bli väldigt skönt. Ska vara med på ett utvecklingssamtal.
IMG_9515.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXVII
  • Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXXII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn