Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på kontoret i stan. Och det är mina kolleger också! Så idag blir det lunch på stan. Himla trevligt.

I eftermiddag ska jag iväg till guldsmeden och hämta min yxring. Den har jag inte kunnat använda på flera år eftersom den blev lite bucklig men nu är den reparerad. Det blir ett kärt återseende!

Bakat hallon och blåbärsmuffins med vit choklad. :d
1781599490198.webp

Var hos fysion imorse. Hans take är det är hjärnskakningen som är orsaken till huvudvärken o allt i huvudet, en whiplash i nacken och axeln har varit på väg ur led men inte var det helt men ligger lite nu o är instabil. Så fort han stabiliserar med sin hand och arm på axeln blir det bättre den sekunden. För en liten skitsmäll i en hage. Är sur.

Nu ska jag fixa lite grejer inför nytt nationellt kommunikationssystem. Det gör mig också sur för jag fattar inte :rofl:

På jobb men farit och flängt överallt. innan.

Hunnit med en långpromenad och ska ha sent kundmöte så blir en lång dag idag.

Ingen lust att jobba vill hellre vara hemma och typ göra ingenting :D

Var är mitt paket från IKEA?! Det står 09-13 och nu är hon tjugo över tolv. Mår illa av smärtstillande (att ta Citodon två dagar i rad) är uppenbart gränsen för att jag ska vara ok. Plus då att jag tagit panadol/ipren mellan gångerna. Jag behöver gå och vila en stund.

Avskyr verkligen att kräkas så det är ingen lösning heller.

Jobbar på. Ska gå ner i underjorden snart igen, det känns lite mindre svårjobbat och trotsigt just nu. 😅
I morgon tänkte jag jobba hemifrån efter lunch så försöker planera in att köpa nya löparskor under lunchen 🤔

Äntligen! Nu är den levererad. Paketen var inte alls så stora som jag trodde, tack och lov, så hen kunde lätt lägga dem framför skrivbordet tills jag blir av med alla kläder och saker som ska köras till tippen. Dock extremt tacksam för att jag betalade för att bära upp och inte lämna den vi porten, särskilt med min rygg.

Lyckades faktiskt stoppa Megara för att springa ut genom dörren, hade varit riktigt jobbigt med ryggen att jaga henne upp och ner. Höjde rösten betydligt och bestämt och sa MEGARA DU FÅR INTE GÅ UT! Sedan stampade jag med foten när jag såg henne närma sig dörren och spärrade den med foten och benet 😾

Hen som bar in det tittade lite konstigt på mig.

Var hos fysion imorse. Hans take är det är hjärnskakningen som är orsaken till huvudvärken o allt i huvudet, en whiplash i nacken och axeln har varit på väg ur led men inte var det helt men ligger lite nu o är instabil. Så fort han stabiliserar med sin hand och arm på axeln blir det bättre den sekunden. För en liten skitsmäll i en hage. Är sur.

Nu ska jag fixa lite grejer inför nytt nationellt kommunikationssystem. Det gör mig också sur för jag fattar inte :rofl:
Kroppen är ju en jäkla märklig grej egentligen. Så mycket plågor som man kan utsätta den för och ändå så fortsätter den att fungera. Bara för att nästa dag få helt märkliga komplikationer bara för att man råkar trilla av en häst eller sätta knät i vinschen till genuan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund