Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otroligt att den ens orkar! Jag glömmer att den är verktyget för mitt liv, utan den kan jag inte leva som jag gör nu.Kroppen är ju en jäkla märklig grej egentligen. Så mycket plågor som man kan utsätta den för och ändå så fortsätter den att fungera. Bara för att nästa dag få helt märkliga komplikationer bara för att man råkar trilla av en häst eller sätta knät i vinschen till genuan.
Somnande en timme efter lunch![]()
Du och min manGah, min mobil är borta. Jag har letat överallt, och nej den ligger inte på köksgolvet
Den kommer bli min död en dag.
Jag köpte sådana som höll fast vantar i overaller till min kompis för hon slarvade alltid bort sina vantar.Du och min man
Den dagen jag tar tag i att uppfinna ett lämpligt senilsnöre till hans mobil så gör jag ett åt dig också, så ni kan ha mobilerna med er jämt
Min akilleshäl är glasögon...![]()
Ja… men den ville välja en väg med tunnlar. Det löste sig dock.Slå in på gpsen i telefonen...
Sånt löste man iaf med att använda säkerhetsnålar och nåla fast vantarna på ungarnas overaller. Liiite jobbigt att nåla fast en mobil på någon dock.Jag köpte sådana som höll fast vantar i overaller till min kompis för hon slarvade alltid bort sina vantar.
Göööört!Klockan är halv åtta och jag vill inget hellre än gå och lägga mig just nu. Är trött ända in i själen.
Jag skulle inte tveka iallafall, funkar det på djur funkar det på människor för vi är ju av samma skrot och korn fast vi går på två ben för jämnan till skillnad från hästarna som bara gör det för att skrämma livet ur ryttarna.Är Killitch till häst nästa steg?![]()