Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ett 50 tal bett från knott i går när jag fixade hagen på armarna och del av ansiktet. Det ser ut som om jag har vattenkoppor på hela armarna och finnar i ansiktet och det kliar något så in i h*lvete! Salubrin, betnovat och allergitabletter och det märks knappt ingen skillnad. Hatar dom j*vla små krypen innerligt! Är Killitch till häst nästa steg? :meh::cautious:

Kroppen är ju en jäkla märklig grej egentligen. Så mycket plågor som man kan utsätta den för och ändå så fortsätter den att fungera. Bara för att nästa dag få helt märkliga komplikationer bara för att man råkar trilla av en häst eller sätta knät i vinschen till genuan.
Otroligt att den ens orkar! Jag glömmer att den är verktyget för mitt liv, utan den kan jag inte leva som jag gör nu.
Fysioterapeuten sa att det kommit forskning på vid whiplash-skador att det är inte automatiskt värre skada ju snabbare (i km/h) det gått utan vinkel på huvudet, om man var förberedd osv. O här vad det ju helt oförberett.

Fick ytterligare en fin present av kollega. Man blir glad.
Joggat och sitter nyduschat i badrock under filt och tittar på nya avsnitt av Patience.
IMG_0604.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn