Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du och min man :angel:

Den dagen jag tar tag i att uppfinna ett lämpligt senilsnöre till hans mobil så gör jag ett åt dig också, så ni kan ha mobilerna med er jämt :up::D

Min akilleshäl är glasögon... :p
Tur att inte huvudet är löstagbart iallafall, då skulle nog många av oss få det lite svårt. :p
Mitt problem är inte fysiska saker utan mått, gissa hur många gånger jag fått såga av virket en bit till eller hämta en ny planka,,,,, 🙈

Funderar på att kolla på senegal-frankrike. Det brukar vara ganska rolig fotboll. Glömmer aldrig när Senegal chockade Frankrike i VM 1998 när Frankrike var stora favoriter. De vann ju VM med Black, Blanc, Beur laget. Och för en kort tid glömde Frankrike politiska, religiösa och kulturella skillnader och dansade på gatorna.

Nu är den här, min perfekta handväska :D Är så glad att jag beställde den i svart trots att det var dyrare. Den här kommer jag använda flitigt och länge.
1000010828.webp

Hemkommit från kyrkan där jag var med som (en av flera) allsångsledare på en allsångskväll. Blev god stämning och kul att träffa de jag känner som var med 😍

Nu nerbäddad i sängen. Hundarna har varit med mina föräldrar i somamrstugan i två dagar, och är så nöjd att de vill ligga ovanligt nära en stund ❤️

Bonus med att jag fick hem ett paket från vinted. Hade beställt två träningströjor och en tunnare övertröja lite på chansning, dryga 100-lappen + frakt. Alla tre såg jättefina ut och kändes nya i kvaliteten! Lyckat köp 😃

Bangaranga på radion i bilen på vägen hem från jobbet i sommarkvällen 😁, körde förbi en igelkott mellan husen ett litet stycke före hemma och dimmigt även ikväll efter allt regn ☺️. Nu sovtajm! 🥱.

Mina "adopterade" guldbarber är för första gången out in force ikväll efter nästan en veckas acklimatisering i akvariet, och oj så vackra de är!
Jag vet att de kommer att bli för stora för karet de är i nu, men de växer inte jättefort så jag får njuta under tiden.

Har ätit frukost ute på trappen. Solen skiner och rådjuren spatserade runt på fältet bredvid. Nu äter jag choklad och dricker alkoholfri cider. Har både dörr och fönster öppet så att det känns som utomhus trots att jag nu är inomhus. Det blev lite väl varmt i solen :p

Senare ska jag prata med morsan, därefter med bästa vännen och i eftermiddag ska hyresvärdarna fylla en pool här på tomten :D Jag gillar sommar, och snart har jag semester!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund