Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter lunch på balkongen men nu börjar det bli lite väl varmt. Jag hade gärna haft den där ACn till sovrummet som Postmord fortfarande inte har levererat.

Deras kundtjänst nådde för övrigt nya toppnivåer idag. Jag frågade när de kunde tänkas leverera det?
Jo tyvärr har det blivit försenat!
Tack men jag har märkt det :banghead:
NÄR kommer ni att leverera?
Du får en avisering.
Nähä, det menar du inte!

Jag älskar fredagar! Det spelar ingen roll om jag jobbar eller har semester, fredagar är härliga!
Lön in på kontot.
Löprundan avklarad.
Väntar på laxlunch hos päronen.
IMG_0822.webp

För första gången någonsin var det en postnord kille som vägrade hjälpa mig släpa upp mitt paket. Jag måste verkligen kontakta bitiba *igen* att de måste dela upp leveransen. Nåja, jag fick ändå upp allt bit för bit.

Nu gå och hämta ut paket. Känner mig lagom pepp i värmen.

För första gången någonsin var det en postnord kille som vägrade hjälpa mig släpa upp mitt paket. Jag måste verkligen kontakta bitiba *igen* att de måste dela upp leveransen. Nåja, jag fick ändå upp allt bit för bit.

Nu gå och hämta ut paket. Känner mig lagom pepp i värmen.
Finns det någon fördel för företaget att dela upp leveransen? Annars kanske det blir svårt att få dem att gå med på det.

Packat några lågor och roddat om i ett rum så att jag kan stapla färdigpackade kartonger där, blir så mycket bättre än att ha dem överallt.

Varit till affären och handlat, var bra pris på jordgubbar så köpte två liter. Jättegoda! Nu har vi ätit pannkakor med glass och bär till lunch, lyxigt värre. 😁

Pratat med mamma i telefon och hon lyckades hinna med att kritisera och trycka ner mig inte mindre än fem gånger på mindre än 30min. För det ÄR ju så rörigt hemma hos mig just nu och det är ju faktiskt inte okej alls! Ja men vad KONSTIGT det är ju inte som att jag är mitt i en FLYTT eller så?! 🙄:banghead:
Finns ingen i hela världen som är så bra på att klanka ner på mig, som min mamma. Pust.

Överväger att fylla släpet och dra upp ett lass imorgon, orkar egentligen inte men det måste ju göras förr eller senare liksom. Så hellre fler än senare kanske? 😅

Med just Postnord? I så fall är det ju märkligt om de inte har koll på vikten.

Jo, jag vet. Har påpekat det ett antal gånger. Nåja, nu behöver jag inte tänka på det till slutet av september. Beställer mat och sand ca fyra gånger om året och det är jäkligt skönt att veta att jag inte riskerar att stå där med maten eller sanden slut och behöva panikköpa.

Pratat med mamma i telefon och hon lyckades hinna med att kritisera och trycka ner mig inte mindre än fem gånger på mindre än 30min. För det ÄR ju så rörigt hemma hos mig just nu och det är ju faktiskt inte okej alls! Ja men vad KONSTIGT det är ju inte som att jag är mitt i en FLYTT eller så?! 🙄:banghead:
Finns ingen i hela världen som är så bra på att klanka ner på mig, som min mamma. Pust.
Grattis, då kan vi ta varann i hand för här var det farsan-narcissisten som gjorde allt för att förminska, håna och trycka ner mig, när jag sen sa emot och överbevisade nåt han påstod han visste och att det var jag som hade fel då kom det "ja jag är ju värdelös" och så lite mer självömkan.:banghead::meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund