Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det ser jätteskönt ut! Runt tjugo grader och växlade molninghet typ.
Jag har jeans, långärmad tröja och kalla fötter. InomhusJag tycker det ser jätteskönt ut! Runt tjugo grader och växlade molninghet typ.![]()
Det är förstås inte heller roligt!Jag har jeans, långärmad tröja och kalla fötter. Inomhus![]()
Vi hittade förresten ett av de mer originella kvarglömda föremålen jag någonsin sett idag...
Ett gammalt kassetband med albumet "Fire in the Kilt"! Det ni, det svänger säkert!
Jag undrar vad det är för historia bakom, någon måste ju ha tagit med sig det av en anledning... eller är det kanske en oönskad gåva? Jag hoppas att vi får veta.
Haha, det blev många sådana historier idag förstås! Som när man fick en bil med radio Och kassetspelare!Jag kommer ihåg en incident när jag gick på gymnasiet. En kompis lillebror hittade en låda kassettband på vinden eller nåt, och frågade henne vad det var. "Vi hade såna innan CD-skivor."
Ungen stirrade på henne och utbrast: "A..är du äldre än CD-SKIVAN?!?".
Fy faen vad jag känner mig gammal när jag tänker på det. Kassettband och VHS var min barndom, liksom...![]()
Varför ska företaget betala för två frakter när du bara betalar en?För första gången någonsin var det en postnord kille som vägrade hjälpa mig släpa upp mitt paket. Jag måste verkligen kontakta bitiba *igen* att de måste dela upp leveransen. Nåja, jag fick ändå upp allt bit för bit.
Nu gå och hämta ut paket. Känner mig lagom pepp i värmen.