Wow, tydligen vilddjursafari här hemma i morse; grannen fotade två igelkottar, två rådjur och tre älgar när jag minsann låg och sov 

.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj tycker det alltid finns nånting att göra..Skulle bli uttråkad, men nu somnade jag om efter en stund![]()
Och jag hann inte fixa kaffe innan jag småsprang till tåget. Dubbelf-n!3 minuter kvar tills morgonens första möte startar. Och inser att jag har ett möte på kontoret nu på förmiddagen. Alltså på kontoret i stan. Där jag inte är just nu. F-n!
Jag kan verkligen se kaoset framför migEna katten kom in och släppte en levande mus inne, dramatiken fanns ingen stopp på här hemma med hundar och katter och musen smet in i ett skåp och sen in i nästa osv. Fullständigt kaos! Gammelkatten kom och löste det smidigt och enkelt, hon är en liten stjärna![]()

Vilken blev det? Skulle behöva köpa mig en också.Åkte in till stan och köpte mig en kabinväska. Jag har bara ett par handväskor, och "strandväskan" (textil, några fickor men varken lock eller dragkedja eller något på något fack öht..) som jag brukar ha till gymmet, och ska åka på en liten tripp pga jobb om ett par veckor. Gjorde lite research, siktade in mig på Rusta och så hade jag jättetur - 50% kampanj på den som jag spanat in = 250:- för vad som verkar vara en vettig liten resväska i hårdplast. Perfekt!![]()