Vad gör vi? Del CCXXXII

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klockan är bara kvart i tio och jag funderar på att åka hem :rofl:
Har egentligen saker som borde göras, sånt som jag borde göra men tycker är tråkigt. Typ skriva om och uppdatera rutiner.

Vi är fyra personer på kontoret idag. Brukar vara runt 16. Om jag går är det bara tre kvar. Stort bortfall rent procentuellt.

Effektiv morgon med att plocka undan på undervåningen, starta dammsugaren och klipparen och träna. Fått en del jobb gjort också men nu behöver jag påfyllning av kaffe innan jag fortsätter :)

Känner mig rik :rofl:
1000028940.webp

Åkte in till stan och köpte mig en kabinväska. Jag har bara ett par handväskor, och "strandväskan" (textil, några fickor men varken lock eller dragkedja eller något på något fack öht..) som jag brukar ha till gymmet, och ska åka på en liten tripp pga jobb om ett par veckor. Gjorde lite research, siktade in mig på Rusta och så hade jag jättetur - 50% kampanj på den som jag spanat in = 250:- för vad som verkar vara en vettig liten resväska i hårdplast. Perfekt! :up::banana:

Åkte in till stan och köpte mig en kabinväska. Jag har bara ett par handväskor, och "strandväskan" (textil, några fickor men varken lock eller dragkedja eller något på något fack öht..) som jag brukar ha till gymmet, och ska åka på en liten tripp pga jobb om ett par veckor. Gjorde lite research, siktade in mig på Rusta och så hade jag jättetur - 50% kampanj på den som jag spanat in = 250:- för vad som verkar vara en vettig liten resväska i hårdplast. Perfekt! :up::banana:
Vilken blev det? Skulle behöva köpa mig en också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXXXV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIV
  • Vad gör vi? Del CCXXXIII
  • Vad gör vi? Del CCXXVII

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund