Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag fyllde på TBE-vaccinet var det folktomt och vi skojade litegrann, när hon stuckit och var klar sa hon "sådär, nu kan du svimma" och sen ett asgarv från dom andra.Vid 34 år så kanske jag faktiskt börjar bli vuxen!
Gick nämligen och tog TBE vaccin utan någon förberedelse (som salva mot smärta)trots nålrädsla!
Kanske jag t.o.m törs ta hål i öronen!![]()
... och jag hör att Bostoniterna ändå inte vill att Skottarna ska åka hem igen.Jag tänkte på dig @Sel när jag läste det här... Tartan Army har gått hårt åt ölen i Boston!
https://www.thenational.scot/news/26202028.boston-bars-run-beer-tartan-army-take-world-cup/
Låter som mig förra året när jag släpade tomater och chiliplantor fram o tillbakaJag ska iväg till sommarstugan i fyra veckor och har därmed packat en rullväska och en ryggsäck åt mig själv och mina hobbys.
... och tre kassar med krukväxter![]()
Slut på semester. 3 fina dagar i Västervik! Nästa semester andra veckan i juli också 3 dagar. Arkösund - världens ände.Semester!!!
Visa bifogad fil 186790